Μετά τις ολιγοήμερες διακοπές της η Μαρία Μπεκατώρου επέστρεψε στο κλεινόν άστυ και σύμφωνα με τις αποκλειστικές μας πληροφορίες, χθες το μεσημεράκι ανηφόρισε κι αυτή προς τις εγκαταστάσεις του ΑΝΤ1. Οπως όλοι οι υπόλοιποι παρουσιαστές του καναλιού του Αμαρουσίου (παλιοί και καινούργιοι), έτσι κι αυτή είχε χθες την πρώτη επίσημη σύσκεψη με τους νέους συνεργάτες της.
Η Μαρία βρέθηκε στον ΑΝΤ1 όπου και σε πολύ καλό και θετικό κλίμα γνώρισε τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεργαστεί φέτος και στην συνέχεια συναντήθηκε και με τον γενικό διευθυντή προγράμματος του καναλιού Γιάννη Λάτσιο…