Εντυπωσίασε, αγαπήθηκε και έγινε μεγάλη επιτυχία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ξεπερνώντας τις 58.000 εισιτήρια! Το φαντασμαγορικό μιούζικαλ των 6 Όσκαρ και 6 Τόνι «CHICAGO» σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή, επιστρέφει τον Σεπτέμβριο στο Παλλάς για λίγες μόνον παραστάσεις!
Έχοντας κερδίσει το στοίχημα των εντυπώσεων το CHICAGO θα συνεχίσει να μας εκπλήσσει με τις υπέροχες ερμηνείες των πρωταγωνιστών του, αλλά και μια νέα άφιξη!
Μαζί με τη Σμαράγδα Καρύδη, την Τάνια Τρύπη, τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και τον Αντώνη Λουδάρο, σε ρόλο κλειδοκράτορα της φυλακής η Άννα Παναγιωτοπούλου, πρωταγωνίστρια με τεράστια εμπειρία στο μουσικό θέατρο που θα υποδυθεί τη δεσμοφύλακα Μάμα Μόρτον.