Η Τζένη Μπαλατσινού υποδέχτηκε τον Μάη με τον πιο όμορφο τρόπο, με απόδραση σε ένα απότα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας. Η αγαπημένη παρουσιάστρια βρέθηκε στην Ύδρα με αφορμή το τριήμερο της Πρωτομαγιάς. Είναι γνωστό ότι αγαπά τα ελληνικά νησιά κι αφού επισκέφτηκε ένα από τα στολίδια του Αργοσαρωνικού είπε να εξερευνήσει και τα υπόλοιπα. Αυτό το Σαββατοκύριακο ταξίδεψε στις Σπέτσες. Ένας μέρος που έχει γνωρίσει και στο παρελθόν με αποδράσεις της εκεί. Φυσικά, δεν παραλείπει να μοιράζεται και στιγμιότυπα.
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα