Παρασκευή, 26 Απρ.
16oC Αθήνα

Super Bowl LVI: Οι διαφημίσεις που ξεχώρισαν

Super Bowl LVI: Οι διαφημίσεις που ξεχώρισαν

Το Super Bowl, ο φαντασμαγορικός τελικός του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου, του NFL, αποτελεί μια από τις πλουσιότερες διοργανώσεις με υψηλότατη τηλεθέαση κάθε χρόνο, κάτι που ελκύει πολλές εταιρείες να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο για να προβληθεί η διαφήμισή τους στο ημίχρονο του αγώνα.

Στο φετινό Super Bowl, τον 56ο ετήσιο τελικό του NFL, προβλήθηκαν τρέιλερ από ταινίες και σειρές, διαφημίσεις για αυτοκίνητα και άλλα προϊόντα, με το NBC, το κανάλι που φιλοξένησε τον τελικό, να κοστολογεί τα 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου στα 6,5-7 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Adweek.

Σημειώνεται πως, φέτος, αρκετές εταιρείες κρυπτονομισμάτων διαφημίστηκαν στο ημίχρονο του τελικού, όπως οι Coinbase Global, FTX, eToro and Crypto.com, οι οποίες επιστράτευσαν γνωστούς σελέμπριτι για να προβάλλουν τις λειτουργίες τους στο ευρύτερο κοινό.

Το τρέιλερ του Jurassic World: Dominion

Η Universal έδωσε στη δημοσιότητα το τρέιλερ του Jurassic World: Dominion, της νέας προσθήκης στη γνωστή σειρά ταινιών, με πρωταγωνιστή τον Chris Pratt και τους Sam Neill, Laura Dern και Jeff Goldblum.

Η συναισθηματική διαφήμιση της Toyota

Η Toyota, με τη διαφήμισή της, στέλνει ένα συγκινητικό και εμπνευσμένο μήνυμα από τους «Brothers», τα αδέρφια ΜακΚίβερ από τον Καναδά, οι οποίοι έχουν κατακτήσει συνολικά 10 μετάλλια σε Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Ο Λεμπρόν συνομιλεί με τον 19χρονο εαυτό του

Μια από τις διαφημίσεις που έκαναν αίσθηση στο Super Bowl ήταν αυτή της Crypto.com με πρωταγωνιστή τον σούπερ σταρ μπασκετμπολίστα του ΝΒΑ, Λεμπρόν Τζέιμς.

Ο Λεμπρόν συνομιλεί με τον 19χρονο εαυτό του, ο οποίος τον ρωτάει «είναι μεγάλη η πίεση; Είμαι έτοιμος;» με τον σημερινό Τζέιμς να απαντάει: «Δεν μπορώ να σου τα πω όλα. Αλλά αν θες να γράψεις ιστορία, πρέπει να παίρνεις εσύ τις αποφάσεις».

Η Zendaya και τα κοσμήματα από κοχύλια

Η Zendaya πρωταγωνίστησε στη διαφήμιση της δικιάς της εταιρείας με κοσμήματα και αξεσουάρ από κοχύλια, Sally’s Seashells.

Η πλατφόρμα Disney+ διαφήμισε το επερχόμενο «Moon Knight»

Οι φαν της Marvel είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ακόμα ένα τρέιλερ της επερχόμενης σειράς, Moon Knight, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στις 30 Μαρτίου.

Η BMW και οι αρχαίοι Έλληνες θεοί

Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW επιστράτευσε τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ και την Σάλμα Χάγιεκ, ως τον Δία και την Ήρα (οι ρόλοι τους στην επερχόμενη ταινία «Zeus»), για να διαφημίσει το νέο της iX ηλεκτροκίνητο μοντέλο αυτοκινήτου.

Τα ζώα μιλάνε αφού φάνε Cheetos και Doritos

Σε μια ιδιαίτερη διαφήμιση των Cheetos και των Doritos, τα ζώα της ζούγκλας τρώνε πικάντικα πατατάκια και αποκτούν την ικανότητα να μιλάνε, να τραγουδούν και να κάνουν beatbox.

Το Facebook διαφημίζει το rebranding του ως Meta

Επικαλούμενο τη νοσταλγική πλευρά των τηλεθεατών, το Meta χρησιμοποίησε το SuperBowl για να διαφημίσει το rebranding του, με δύο φίλους, οι οποίοι είχαν χαθεί και συναντήθηκαν ξανά με τη βοήθεια των Quest 2 και Horizon Worlds.

Πρώτη διαφήμιση για τη Gilette μετά από 16 χρόνια

Η Gilette επέστρεψε στις διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του SuperBowl, για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια, διαφημίζοντας το νέο της ξυραφάκι ξυρίσματος, GiletterLabs.

Η «Παγγαία» της Turkish Airlines

Μετά το πλήγμα της πανδημίας, τα σύνορα μεταξύ των χωρών ανοίγουν σιγά σιγά και η Turkish Airlines επιστράτευσε τον Morgan Freeman για να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον όσων θέλουν να ταξιδέψουν. Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρεται στην «Παγγαία», της οποίας η διάσπαση δεν απέτρεψε τους ανθρώπους από το να επικοινωνούν.

Η FTX και τα κρυπτονομίσματα

Ο κωμικός Larry David υποδύεται έναν σκεπτικιστή που ταξιδεύει στο χρόνο στο ντεμπούτο της εταιρείας FTX στο SuperBowl. Ο Ντέιβιντ υποτιμά τα πάντα, από τον τροχό μέχρι το διαστημικό ταξίδι και τα κρυπτονομίσματα, σε σημείο που η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Μην είσαι σαν τον Λάρι».

Η επιστροφή του Jim Carrey

Ο δημοφιλής ηθοποιός, Jim Carrey, επαναλαμβάνει τον ρόλο του από την ταινία του 1996 “The Cable Guy” για λογαριασμό της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, Verizon.

Τα Pringles φαντάζονται μια ζωή με το χέρι κολλημένο μέσα στο κουτί τους

Όλοι έχουμε προσπαθήσει να πιάσουμε τα τελευταία Pringles και τελικά το χέρι μας να κολλάει μέσα στο κουτί. Για αυτό και η εταιρεία με τα παγκοσμίως γνωστά σνακ, φαντάζεται τη ζωή μας με το χέρι κολλημένο μέσα στο κουτί των τσιπς της.

Τι θα δούμε στο Netflix το 2022

Το Netflix παρουσίασε ένα… συμμάζεμα όσων ταινιών και σειρών αναμένουμε να παρακολουθήσουμε στην πλατφόρμα μέσα στο 2022. Το teaser βίντεο περιελάμβανε κλιπ του Kevin Hart και του Mark Walhberg στο “Me Time”, της Millie Bobby Brown στο “Enola Holmes 2”, του Daniel Craig στο “Knives Out 2”, του Ryan Gosling στο “The Grey Man”, καθώς και της Charlize Theron και της Kerry Washington στο «The School for Good and Evil».

Η διαφήμιση μας έδωσε και μια πρώτη γεύση από τη νέα περιπέτεια ταινία του Shawn Levy “The Adam Project” με τους Ryan Reynolds, Mark Ruffalo, Jennifer Garner και Zoe Saldana.

Νέο τρέιλερ για το «Doctor Strange in the Multiverse of Madness»

Στις 6 Μαΐου κάνει πρεμιέρα η νέα ταινία της Marvel (η οποία θα προστεθεί στο Marvel Cinematic Universe), «Doctor Strange in the Multiverse of Madness». 

Μετά τα γεγονότα του «Spider-Man: No Way Home» και της πρώτης σεζόν της σειράς «Loki», ο Dr. Stephen Strange ταξιδεύει στο multiverse για να αντιμετωπίσει έναν νέο αντίπαλο.

Ακόμη, προβλήθηκε, μεταξύ άλλων, και τρέιλερ για την επερχόμενη σειρά, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως «η πιο ακριβή όλων των εποχών, «The Lord of the Rings: The Rings of Power».

Για την ιστορία, οι Los Angeles Rams ήταν οι νικητές του SuperBowl LVI σε έναν τελικό, του οποίου ο Eminem «έκλεψε» την παράσταση με την εμφάνισή του στο Halftime Show.

Media Τελευταίες ειδήσεις