Κυριακή, 5 Μαΐ
16oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Κατάφερε ο ελληνικός τελικός για τη Eurovision να κερδίσει τους τηλεθεατές;

Κατάφερε ο ελληνικός τελικός για τη Eurovision να κερδίσει τους τηλεθεατές;

Το «εισιτήριο» για τη Βιέννη κέρδισε η Μαρία Έλενα Κυριάκου με το τραγούδι «Οne Last Breath» κερδίζοντας το Eurosong 2015, όπως ονόμασαν τον ελληνικό τελικό για την ανάδειξη του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision.

Κέρδισε όμως η ΝΕΡΙΤ από τη μετάδοση του ελληνικού τελικού; Πόσοι τηλεθεατές παρακολούθησαν το Eurosong 2015 και τι τηλεθέαση σημείωσε η κρατική τηλεόραση;

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen ο ελληνικός τελικός για όλη τη διάρκεια μετάδοσής του έφερε στη ΝΕΡΙΤ 13,6% μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, ενώ το τελευταίο τέταρτο μετάδοσης που ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα και η Μαρία Έλενα Κυριάκου τραγούδησε ξανά το «Οne Last Breath» τα μηχανάκια τηλεθέασης κατέγραψαν 16,9% μέσο όρο.

Τα ποσοστά αυτά θεωρούνται από τα πιο χαμηλά που έχει σημειώσει ο ελληνικός τελικός τα τελευταία χρόνια αφού είθισται να είναι από τα προγράμματα που φέρνουν αρκετούς τηλεθεατές στη συχνότητα της κρατικής τηλεόρασης. Ωστόσο στη ΝΕΡΙΤ ευελπιστούν ότι οι μεταδόσεις του 60ου διαγωνισμού της Eurovision με τους δύο ημιτελικούς, στις 19 και 21 Μαΐου και του τελικού της 23ης Μαΐου θα κερδίσουν περισσότερους τηλεθεατές.

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε