Παρασκευή, 26 Απρ.
19oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Νίκος Μαστοράκης: “Ο Αθερίδης είναι ο καλύτερος συνεργάτης που είχα ποτέ”!

Νίκος Μαστοράκης: “Ο Αθερίδης είναι ο καλύτερος συνεργάτης που είχα ποτέ”!

Εδώ και έναν μήνα, ο Θοδωρής Αθερίδης έχει αναλάβει έναν καινούργιο τηλεοπτικό ρόλο, παρουσιάζοντας το «Αργά» του Νίκου Μαστοράκη.

Η εκπομπή που έχει προβληθεί σε STAR, ΣΚΑΪ, ΑΝΤ1 και ALTER, ξενυχτώντας τους τηλεθεατές και σημειώνοντας υψηλές τηλεθεάσεις, επέστρεψε στο τηλεοπτικό τοπίο, καθημερινά, στις 00:30, μέσα από τη συχνότητα του ACTION 24 και την παρουσίασή της έχει αναλάβει ο γνωστός ηθοποιός. Πίσω από τις κάμερες, ως παραγωγός και σκηνοθέτης της ο άνθρωπος που δημιούργησε το «Αργά», ο Νίκος Μαστοράκης, τον οποίο συνάντησα στο κοντρόλ της εκπομπής, λίγο πριν το γύρισμα. Η κουβέντα μας ξεκίνησε ρωτώντας τον πώς αποφάσισε να δώσει τη «σκυτάλη» αυτού του δυνατού brand name στον Θοδωρή Αθερίδη, για να μου πει πως:

«Δεν πρόκειται για σκυτάλη, δανεικό είναι για ένα οκτάμηνο. Το «Αργά» έχει δική του ζωή, μπορεί να λείψει από την τηλεόραση χρόνια, όμως το κρατάει ζωντανό το YouTube και οι αποτυχημένες απομιμήσεις του. Αυτός είναι ο πέμπτος κύκλος του brand και ο πρώτος χωρίς εμένα. Όμως, ιστορικά Πέτρος Κωστόπουλος, Στάθης Παπούλιας, Βίκυ Κουλιανού έχουν κάνει «Αργά» όταν εγώ δεν μπορούσα».

-Γιατί επέλεξες τον Θοδωρή Αθερίδη να είναι ο παρουσιαστής;

Ο Αθερίδης έχει πολλά κοινά στοιχεία με μένα, άρα άμεση σχέση με την απλή φιλοσοφία-συνταγή του «Αργά». Και αφού βγαίνουμε σε ένα μικρό κανάλι, έχουμε και πολύ μικρότερους πονοκεφάλους. Δεν έχουμε μεγάλο budget, όμως δεν έχουμε λογοκρισία, δεν έχουμε συμφέροντα, δεν έχουμε υπέρ ή κατά, έχουμε δικό μας στούντιο, καλούς και ενθουσιώδεις συνεργάτες, ένα είδος «ρομαντισμού» που μας κινητοποίησε στην αρχή της ιδιωτικής TV και που σύντομα εξαφανίστηκε. Κι ενώ δεν πιστεύω πως οι θεατές θα διαγράψουν τον δικό μου ομφάλιο λώρο με το «Αργά» θα ταυτιστούν με τον Θοδωρή πολύ σύντομα.

-Σήμερα, μετά από αρκετές εκπομπές, θεωρείς ότι η επιλογή σου σε δικαίωσε; Πώς είναι δηλαδή ο Θοδωρής ως συνεργάτης;

Με κίνδυνο να γκρινιάξουν πολλοί, ο καλύτερος συνεργάτης που θα ήθελα σ’ αυτή τη θέση και από τους καλύτερους που είχα ποτέ. Γλυκύτατος, γεμάτος χιούμορ και αυτοσαρκασμό, πρόθυμος, χωρίς ίχνος βεντετισμού, ακούραστος, πνευματώδης. Λες και γεννήθηκε για chat show, απλώς το ανακάλυψε λίγο… αργά.

-Έχοντας κάνει τόσα «Αργά» υπήρχαν στιγμές που ήθελες να παρέμβεις και να πεις κάτι σε κάποιον καλεσμένο;

Συνεργαζόμαστε πολύ στενά και με πολύ κέφι. Όταν ξέρω κάτι παραπάνω, ή έχω μια ερώτηση καίρια, ο Θοδωρής με έχει στο αυτί του και είναι αξιοθαύμαστο πώς κανείς ποτέ δεν καταλαβαίνει αν έχω επέμβει ή όχι. Τις περισσότερες φορές απλώς του δίνω το break.

-Μετά από τόσα χρόνια σε «μεγάλα» κανάλια επέλεξες να συνεργαστείς με το ACTION 24. Βέβαια, αξίζει να σημειώσω ότι ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια κάποια «μικρά κανάλια» -ίσως γιατί δεν έχουν και το… άγχος της τηλεθέασης- κάνουν αρκετά ενδιαφέρουσες προτάσεις, με αποτέλεσμα να κερδίζουν τους τηλεθεατές. Εσύ, γιατί επέλεξες το ACTION 24 και ποιος είναι ο στόχος σου;

Ανταποκρίνομαι στις προκλήσεις. Το να κάνεις ένα brand name σε μικρό κανάλι, είναι ρίσκο, αλλά αν πετύχει, το εισπράττεις. Το ACTION 24 το ήξεραν μόνο οι φανατικοί ποδοσφαιρόφιλοι. Όμως με την «επίθεση» που έκανε στο ειδησεογραφικό, μαζεύοντας ένα σκασμό αξιόλογους και αξιοπρεπείς δημοσιογράφους (Κοττάκης, Λιάρος, Κοτρώτσος, Πολίτης, Γαβρά, Καρμοίρης) άνοιξε νέες πόρτες. Και πιστεύω ότι το «Αργά» του έφερε μια επιπλέον αναγνωρισιμότητα και του έδωσε θεαματικότητα πολλαπλάσια του συνόλου του.

-Η αλήθεια είναι ότι το «Αργά» είναι brand name που αποδεικνύει κιόλας ότι όσα χρόνια κι αν περνούν, ο χρόνος δεν παλιώνει κάποιες τηλεοπτικές εκπομπές. Ίσα ίσα που μπορεί να είναι πιο σύγχρονες από άλλες, καινούργιες, που βγαίνουν τώρα…

Υπάρχει μια υστερία επανεφεύρεσης του τροχού, γιατί πολλοί δεν κατανοούν ότι δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο στην τηλεόραση. Οι ίδιες ιδέες φρεσκάρονται και πλασάρονται σαν νέες. Το «Αργά» είναι brand, το ξέρει ακόμη και μια γενιά θεατών που το πρωτάκουσε δέκα τόσα χρόνια πριν και το πρωτοείδε στο YouTube. Το brand δεν παλιώνει ποτέ. Τo Late night του Τζόνι Κάρσον το πήρε ο Τζέη Λένο μετά από 30 χρόνια που το είχε ο δημιουργός τους. Ο Λέτερμαν έχει συμπληρώσει μερικές δεκαετίες. Στην Ελλάδα έχουμε άγχος με το «καινούργιο», αντί να κοιτάμε τι χάλια έχει το καινούργιο όταν αντιπροσωπεύεται από την Καινούργιου. Κι ο κόσμος το βλέπει κάθε νύχτα, γιατί είναι το μόνο late night που βγαίνει χαλαρό, φρέσκο και με τον Θοδωρή παρουσιαστή επτά μέρες την εβδομάδα. Tο βλέπει για το ύφος του που δεν το απομιμήθηκε επιτυχώς η «κόπια» με τις ερωτήσεις στην καρτέλα, για τους καλεσμένους του και για τη χαλαρή κουβεντούλα, μέσα στον κατακλυσμό ανοητολογίας και ξύλινου λόγου που μαστίζει ανελέητα τον θεατή. Άλλωστε, τα ονόματα των καλεσμένων μας στον πρώτο μήνα ζωής της εκπομπής, δικαιώνει και καταξιώνει το ίδιο το brand. Από τον Χρήστο Χωμενίδη και τον Γιώργο Καμίνη (που θα τους δουν οι τηλεθεατές την επόμενη βδομάδα) στα πιο hot ονόματα του θεάτρου και της τηλεόρασης. Και να σκεφτεί κανείς ότι είμαστε καθημερινή εκπομπή, άρα έχουμε 10-15 καλεσμένους σε 5 μέρες εκπομπής.

Καθημερινά λοιπόν, «Αργά», στις 00:30, από το ACTION 24 ο Θοδωρής Αθερίδης στην παρουσίαση και ο Νίκος Μαστοράκης στη σκηνοθεσία και παραγωγή, δημιουργούν την ατμόσφαιρα για ένα ενδιαφέρον τηλεοπτικό ξενύχτι!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε