Media

Σίσσυ Χρηστίδου στην Ελένη: “Δεν ήμουν προετοιμασμένη για το πρωινό”!

"Είμαστε πολύ διαφορετικοί άνθρωποι με τον Χρήστο" - "Έφτασε η στιγμή που είπα τέρμα ως εδώ"! - BINTEO

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο πλατό της Ελένης Μενεγάκη βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι η Σίσσυ Χρηστίδου και μίλησε για πρώτη φορά μετά το τέλος του Πρωινό ΑΝΤ1, ανοιχτά για την εκπομπή που συζητήθηκε όσο καμία άλλη την περασμένη σεζόν.

“Μέχρι τώρα δεν ήθελα να βγω στην τηλεόραση. Μόλις τελείωσε η σεζόν ήθελα να απομακρυνθώ από όλα αυτά. Δεν ήμουνα προετοιμασμένη για το πρωινό. Την είχα πολύ μυθοποιημένη τη δουλειά…”, είπε η Σίσσυ, προκαλώντας τεράστια απορία στην Ελένη, η οποία την ρωτούσε ξανά και ξανά πως γίνεται τόσα χρόνια…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα