Πέμπτη, 28 Μαρ.
24oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Σκληρή μάχη στα πρωινάδικα

Σκληρή μάχη στα πρωινάδικα

Βρισκόμαστε ήδη στο δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν και αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο για την πορεία των εκπομπών.

Μετά από αρκετούς μήνες στον αέρα τα στελέχη των σταθμών μπορούν από τις μετρήσεις τηλεθέασης να κρίνουν για το ποια από τα προγράμματά τους, εκπομπές και σειρές, πηγαίνουν καλά και ποια όχι, ώστε να προσπαθήσουν να κάνουν ό,τι μπορούν μπας και συνεχίσουν να είναι στον αέρα.

Εκεί που ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιος είναι ο… κυρίαρχος είναι στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη αφού οι δύο εκπομπές, «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά και το «Mega με Μία» του MEGA με τον Μάρκο Σεφερλή, δίνουν σκληρή μάχη. Από την αρχή η επιλογή του σταθμού της Μεσογείων να δώσει στον ηθοποιό την πρωινή εκπομπή του, είχε προκαλέσει ερωτηματικά για την πορεία της.

Τελικά όμως, τα στελέχη του σταθμού εμφανίζονται ικανοποιημένα από την πορεία της εκπομπής τους, αφού το πρώτο διάστημα, από τον Οκτώβριο έως και την προηγούμενη βδομάδα η εκπομπή έχει σημειώσει υψηλότερες πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης από το «Πρωινό Mou» την ψυχαγωγική εκπομπή που είχαν πέρυσι με τον Πέτρο Κωστόπουλο. Συγκεκριμένα το «Mega με Μία» έχει σημειώσει 23,5% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 26,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Πρωινό Mou» είχε σημειώσει 21,2% και 22,9% αντίστοιχα.

Ωστόσο στο MEGA δεν αισθάνονται δικαιωμένοι μόνο για την επιλογή του Σεφερλή σε σχέση με την περυσινή χρονιά, αλλά και σε σχέση με τον ανταγωνισμό, την εκπομπή του ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά. Το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα σημείωσε 27,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 24,8% στο δυναμικό κοινό.

Ενώ λοιπόν η εκπομπή του ΑΝΤ1 προηγείται στην κούρσα της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, εντούτοις στο δυναμικό κοινό που φαίνεται πως είναι και ζητούμενο των τηλεοπτικών σταθμών, ο Σεφερλής καταφέρνει να κάνει υψηλότερες τηλεθεάσεις. Η σκληρή μάχη της φετινής σεζόν στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη αποδεικνύεται ακόμα περισσότερο αν λάβουμε υπόψη μας τις επιδόσεις της πρωινής εκπομπής του ΑΝΤ1 την περυσινή περίοδο όπου είχε 31,5% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 32% στο δυναμικό κοινό.

Φέτος όμως η «ψαλίδα» έχει κλείσει κατά πολύ στο γενικό σύνολο και έχει ανοίξει… από την άλλη, υπέρ του Σεφερλή, στο δυναμικό κοινό. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον λοιπόν το επόμενο διάστημα, έως το τέλος της σεζόν, να δούμε την πορεία των εκπομπών της πρωινής ψυχαγωγικής ζώνης και ποια από τις δύο εκπομπές θα κόψει πρώτη το νήμα στην κούρσα της τηλεθέασης, καθώς αυτή θα κρίνει και τις εξελίξεις για… next year!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε