Media

Τσαλίκης: Το “Δε σου κάνω τον Άγιο είναι” είναι του Κοντολάζου και όχι της Τσαμπά!

Είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα τραγούδια το τελευταίο διάστημα. Η επανεκτέλεση του Γ. Τσαλίκη το έβαλε στα κλαμπ σήμερα. Όμως, πολλές συζητήσεις έχουν γίνει για την πρώτη εκτέλεση...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πολλοί λένε ότι ανήκει στη Γωγώ Τσαμπά. Το πρωί του Σαββάτου, ο Γιώργος Τσαλίκης, θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, μέσα από την εκπομπή “Μες στην καλή χαρά”.

“Γράφτηκε το 1994 σε CD του Δημήτρη Κοντολάζου, είναι Χρυσοβέργης-Γιατράς, τους οποίους ευχαριστώ πάρα πολύ. Πήραμε άδεια επίσημη. Ουσιαστικά αυτή η εκτέλεση, είναι η μόνη επίσημη επανεκτέλεση του τραγουδιού! Όλοι οι άλλοι συνάδελφοι… (Διαβάστε περισσότερα και δείτε βίντεο)

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα