Media

Β. Ανδρίτσου: Το χειρότερο είναι να δουλεύεις και να μην πληρώνεσαι

Η ηθοποιός, που είναι ανάμεσα σε εκείνους που παραμένουν απλήρωτοι για το επιτυχημένο σήριαλ του MEGA "Βασιλιάδες", μίλησε στην τελευταία της συνέντευξη για την περιπέτειά της...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Το χειρότερο είναι να δουλεύεις και να μην πληρώνεσαι. Είναι πολύ δύσκολο. Εμείς οι ηθοποιοί πάντα είχαμε να το αντιμετωπίσουμε αυτό. Επομένως, είμαστε εκπαιδευμένοι αλλά τώρα έχει γίνει πολύ χειρότερο. Δεν ξέρω τι μέλλον μπορεί να έχει το επάγγελμα του ηθοποιού” είπε, στη συνέντευξή της στο TV ΕΘΝΟΣ.

Όσο τώρα για το αν θα επιστρέψουν οι “Βασιλιάδες” στην TV; Διαβάστε τι απαντά η ίδια


Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα