Πέμπτη, 25 Απρ.
21oC Αθήνα

Bayer: Η πολιτική της μέχρι το 2024 για πωλήσεις, κέρδη και νέα προϊόντα

Bayer: Η πολιτική της μέχρι το 2024 για πωλήσεις, κέρδη και νέα προϊόντα
Φωτογραφία Reuters

Σχέδιο δράσης, με στόχο τη βελτίωση της θέσης της στους τομείς που δραστηριοποιείται, τη φαρμακοβιομηχανία, τη βιομηχανία της γεωργίας και τα καταναλωτικά προϊόντα υγείας ετοιμάζεται να υλοποιήσει η Bayer. Στόχος είναι η περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, της κερδοφορίας και της ελεύθερης ταμειακής ροής.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Werner Baumann στην εκδήλωση Capital Markets Day «Η Bayer είναι μια κορυφαία εταιρεία βιοεπιστημών, με μοναδική θέση σε δύο σημαντικές κατηγορίες, την υγεία και τη διατροφή, με ελκυστικές προοπτικές ανάπτυξης, κερδών και ταμειακών ροών.  Και οι τρεις τομείς αναμένεται να συμβάλουν στην επιτυχία της εταιρείας τα επόμενα χρόνια. Μέχρι το 2024, σχεδιάζεται οι καθαρές πωλήσεις να φτάσουν τα 43 έως 45 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αναλύοντας τον κάθε τομέα ξεχωριστά ο κ. Baumann διευκρίνισε ότι:  «Στον Τομέα Crop Science, στοχεύουμε στην ανάπτυξη πάνω από το επίπεδο της αγοράς από το 2022. Αντίστοιχα στοχεύουμε και στον Τομέα Consumer Health. Επιπλέον, στον Τομέα Pharmaceuticals βλέπουμε να στέφεται με επιτυχία η γραμμή έρευνας και ανάπτυξης που βρίσκεται σε ώριμο στάδιο και είμαστε πολύ καλά τοποθετημένοι με τις επενδύσεις που κάνουμε για το μέλλον. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε την ανάπτυξη του Τομέα, παρά τη λήξη των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και αναμένουμε μόνο να σημειώσουμε μια μικρή μείωση των πωλήσεων το 2024», συμπλήρωσε.

Καινοτομίες και βιοτεχνολογία

Ο κος Baumann ανέφερε τρεις οδηγούς για την ανάπτυξη της επιχείρησης και την αύξηση της επιχειρηματικής αξίας. Πρώτον, οι καινοτομίες στις βιοεπιστήμες έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από ποτέ – χάρη στα μακροπρόθεσμα megatrends, όπως ο αυξανόμενος σε αριθμό και ηλικία παγκόσμιος πληθυσμός, και η αυξανόμενη ανάγκη για πιο βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Δεύτερον, η επανάσταση στη βιοτεχνολογία αποτελεί τον οδηγό της καινοτομίας σε όλους τους Τομείς της Bayer – με σημαντική πρόοδο στη βιολογία των κυττάρων, την επεξεργασία γονιδίων και την επιστήμη των δεδομένων (data science). Και τρίτον, η εταιρεία επιταχύνει τον μετασχηματισμό της και αυξάνει περαιτέρω την αποτελεσματικότητά της.

Η Bayer σχεδιάζει να ανακτήσει τη δυναμική της στην αύξηση πωλήσεων το 2021 και να επιταχύνει περαιτέρω τα επόμενα χρόνια. Μέχρι το 2024, σχεδιάζεται οι καθαρές πωλήσεις να φτάσουν τα 43 έως 45 δισεκατομμύρια ευρώ. Ο Τομέας Crop Science αναμένεται να αυξηθεί με ρυθμό από 3 έως 5% (Fx & portfolio adj από το 2022 έως το 2024, που σημαίνει ταχύτερη ανάπτυξη από την αγορά. «Έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο στην ψηφιακή γεωργία και στις κανονιστικές εγκρίσεις που ελήφθησαν πρόσφατα για καλαμπόκι, σόγια και βαμβάκι. Και οι δύο αυτές πτυχές θα μας βοηθήσουν να επιταχύνουμε την ανάπτυξη στο μέλλον», εξήγησε ο κος Baumann.

Στη «μάχη» κατά του κορονοϊού

Η Bayer επιδεικνύει επίσης το αίσθημα ευθύνης της κατά τη διάρκεια της κρίσης λόγω COVID- 19, εφαρμόζοντας τις γνώσεις και χρησιμοποιώντας τους πόρους της για την αντιμετώπιση του ιού – σύμφωνα με το όραμα της εταιρείας «Υγεία και Τροφή για Όλους». Αυτό περιλαμβάνει τη συνεργασία της με την CureVac, με την Bayer να βοηθά την εταιρεία στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη, παρασκευή και προμήθεια του εμβολίου κατά της νόσου COVID-19.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις