Επιχειρήσεις

Interamerican: Αναπτυξιακός ο νέος κανονισμός πωλήσεων για το δίκτυο συνεργατών

Τον νέο κανονισμό για το εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της παρουσίασε η Interamerican, λίγο προτού λήξει το 2020. Διαθέτει πολλά στοιχεία που διαμορφώνουν ένα ακόμη πιο θετικό περιβάλλον ανάπτυξης των εργασιών για τους συνεργάτες. Οι αλλαγές και βελτιώσεις στον Κανονισμό υποστηρίζουν την περαιτέρω ανάπτυξη του Δικτύου και επιβραβεύουν ουσιαστικά την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα.

Ο ανανεωμένος και εμπλουτισμένος Κανονισμός της Interamerican χαρακτηρίζεται από την επιπλέον χρηματοδότηση, περιλαμβάνοντας και τα έκτακτα μπόνους του 2020. Ανταμείβει περισσότερους συνεργάτες, με έμφαση στα δυνατά σημεία κάθε συνεργάτη, παρέχοντας δυνατότητα για μεγαλύτερες αμοιβές από διαφορετικές πηγές. Ορισμένα ακόμη χαρακτηριστικά του Κανονισμού:

  • Στηρίζει τη στελέχωση, παρέχοντας στην πράξη κίνητρα για την ανάπτυξη των Unit Managers, Team Managers και των Γραφείων Πωλήσεων.
  • Παρέχει συγκεκριμένο πλαίσιο σταθερότητας και αμοιβών για όλους τους συνεργάτες, για δύο χρόνια.
  • Δίνει πολλαπλά μπόνους και συγκεκριμένα, από 11 σε Συντονιστές και Unit Managers και 12 σε Ασφαλιστικούς Συμβούλους.
  • Εστιάζει σε περισσότερες εργασίες, με προσέλκυση νέων πελατών και διατήρηση των υφισταμένων.
  • Ανανεώνει για δύο ακόμη έτη τη μηνιαία χρηματοδότηση των 400 ευρώ για νέους συνεργάτες – δηλαδή, εγγυάται ένα ελάχιστο εισόδημα.

Το αποκλειστικά εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων, που αριθμεί σήμερα 34 Γραφεία Πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα, αύξησε κατά το 2020 την παραγωγική δραστηριότητά του σε σχέση με το 2019, παρά την κρίση της πανδημίας. Ειδικότερα στον κλάδο Υγείας παρουσίασε βελτίωση των μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων κατά 6%, ποσοστό αύξησης που πέτυχε και στους κλάδους Γενικών ασφαλίσεων. Ιδιαίτερα παραγωγικός στην Υγεία ήταν ο Δεκέμβριος, με νέα παραγωγή αυξημένη κατά 19% συγκριτικά με το 2019, ενώ στο σύνολο του έτους η νέα παραγωγή ήταν αυξημένη κατά 10%. Η στελέχωση με νέους ασφαλιστικούς συμβούλους το 2020 πρόσθεσε στο Δίκτυο 122 συνεργάτες.

TasosIliakopoulos
Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων   

Εν τω μεταξύ, οι ιδιαίτερες συνθήκες της χρονιάς που έκλεισε, έχουν αναδείξει και τη διαφορετική προσέγγιση των εκπαιδευτικών αναγκών των Συνεργατών της Interamerican για πωλήσεις και επικοινωνία με τους πελάτες, με μοχλό την ψηφιακή τεχνολογία. Στο 2020, η εταιρεία παρείχε μια νέα, ολοκληρωμένη και δομημένη εκπαιδευτική εμπειρία στο Δίκτυο Πωλήσεων. Η καινοτόμος εκπαιδευτική προσέγγιση, αφορούσε σε όλους τους συνεργάτες, ξεκινώντας από τους υποψηφίους και καταλήγοντας στο management των Γραφείων Πωλήσεων. Όλα τα μαθήματα πλέον πραγματοποιούνται με σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως: διάδραση, συμμετοχικότητα, role playing, story telling, gamification, ώστε να είναι περισσότερο αποτελεσματικά για κάθε εκπαιδευόμενο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τομέας Εκπαίδευσης της Interamerican ήταν κοντά στους συνεργάτες του εταιρικού Δικτύου από τις πρώτες ημέρες των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, με ενίσχυση της ψηφιακής εκπαίδευσης μέσω webinars, virtual classes και e-learning μαθημάτων.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Πιτσιλής (ΑΑΔΕ): Η Αρχή μετασχηματίζεται για να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο επενδυτικό περιβάλλον
Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών (όπως η λειτουργία της πλατφόρμας myDATA και άλλων ψηφιακών εργαλείων) απλοποιεί τη φορολογική συμμόρφωση, μειώνει τη γραφειοκρατία και επιταχύνει τις διαδικασίες
Ο Γιώργος Πιτσιλής
ΕΤΑΔ: Υπογραφή σύμβασης μίσθωσης με τον Δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης για το Δημαρχείο
Η σύμβαση αφορά συνολικά στην εκμίσθωση έκτασης εμβαδού 14.758,03 τ.μ. που περιλαμβάνει εκτός από το Δημαρχείο, το Πολιτιστικό Κέντρο «Ιωνία» και το παρακείμενο αναψυκτήριο - εστιατόριο
Το λογότυπο της ΕΤΑΔ
ΔΕΗ: «QuietHour» στο δίκτυο καταστημάτων για πιο συμπεριληπτική εμπειρία των πελατών της
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ακόμη ένα βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΔΕΗ να ακούει με προσοχή τους πελάτες της και να μετατρέπει τις ανάγκες τους σε ανθρώπινες και προσωποποιημένες λύσεις
Κατάστημα ΔΕΗ
Bloomberg: Ο όμιλος Antenna σε συνομιλίες με τον όμιλο Gedi της οικογένειας Ανιέλι για την αγορά της la Repubblica και άλλων συντακτικών assets
Εκπρόσωπος της Gedi, η οποία ανήκει στην Exor NV, ανέφερε αργά την Κυριακή (7.12.25) ότι οι διαπραγματεύσεις που ξεκίνησαν το περασμένο καλοκαίρι «συνεχίζονται θετικά»
Θοδωρής Κυριακού