Πέμπτη, 25 Απρ.
18oC Αθήνα

L’Oréal: Έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη – Τι αλλάζει με τις συσκευασίες

L’Oréal: Έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη – Τι αλλάζει με τις συσκευασίες

Ένα νέο φιλόδοξο πρόγραμμα, με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη υλοποιεί ο παγκόσμιος ηγέτης καλλυντικών L’Oréal. Μέσω του προγράμματος L’Oréal for the Future, θέτει υψηλούς στόχους, που αφορούν από ανακυκλώσιμες συσκευασίες, μέχρι τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με έτος ορόσημο το 2030.

Στο πλαίσιο των αυξανόμενων περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων, η στρατηγική του ομίλου L’Oréal βασίζεται σε τρεις πυλώνες: «Μετασχηματιζόμαστε και σεβόμαστε τα όρια του πλανήτη», «Ενδυναμώνουμε το επιχειρηματικό μας οικοσύστημα, βοηθώντας τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο κόσμο» και «Συμβάλλουμε στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου, υποστηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες».

L’Oréal: Οι στόχοι

Μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της L’Oréal θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της, θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.

Μέχρι το 2030, η L’Oréal θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, τις συνολικές εκπομπές της σε αέρια του θερμοκηπίου.

Επιπλέον, συμβάλλοντας στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου, η L’Oréal θα διαθέσει 150 εκατομμύρια ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων.

L’Oréal: Τι αλλάζει στα προϊόντα

Καθοριστικό ρόλο στην νέα προσπάθεια και στους στόχους βιωσιμότητας του ομίλου κατέχουν τα προϊόντα. Για παράδειγμα, από τον τομέα αρωματοποιίας, το My Way του Giorgio Armani διατίθεται με δυνατότητα επαναγεμίσματος (refill), ενώ το σχέδιο του οίκου Giorgio Armani Beauty για τη μείωση της περιβαλλοντικής του επίπτωσης περιλαμβάνει την ενσωμάτωση βιώσιμων αξιών στη σχεδίαση και στα υλικά των σημείων πώλησης και των καταστημάτων λιανικής, με τη χρήση πιστοποιημένου χαρτιού και χαρτονιού από δάση βιώσιμης διαχείρισης (FSC/PEFC), ανακυκλωμένων υλικών, και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.

Επιπλέον, από τον όμιλο κυκλοφόρησε το πρώτο οικολογικά σχεδιασμένο αντιηλιακό, φιλικό προς την υδρόβια ζωή, καθώς και η πρώτη συσκευασία αντηλιακού από χαρτόνι. Το οικολογικό σήμα στις συσκευασίες διευκολύνει τους καταναλωτές στην επιλογή προϊόντων, παρέχοντάς τους ανεξάρτητες, αξιόπιστες οδηγίες και βοηθώντας τους να εντοπίζουν τα προϊόντα με τις καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Η νέα πολιτική εφαρμόζεται σε όλες τις φίρμες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου, την L’Oréal, τα La Roche – Posay, τα VICHY, τα ευρείας διανομής Garnier, καθώς και τα επαγγελματικά REDKEN κα L’Oréal Professionnel Paris.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις