Παρασκευή, 19 Απρ.
18oC Αθήνα

PayLink: Περαιτέρω διείσδυση στα ψηφιακά κανάλια – Συμπληρώνει 30 χρόνια παρουσίας

PayLink: Περαιτέρω διείσδυση στα ψηφιακά κανάλια – Συμπληρώνει 30 χρόνια παρουσίας
ΑΠΕ - ΜΠΕ Αρχείο

Η «WorldBridge – Ίδρυμα Πληρωμών Α.Ε.», με διακριτικό τίτλο «PayLink», κύριος Αντιπρόσωπος της Western Union στην Ελλάδα, στοχεύει να αναπτύξει περαιτέρω τα ψηφιακά της κανάλια. Είναι ένας τομέας στον οποίο ξεκίνησε να δραστηριοποιείται από πέρυσι.

Το 2021 η PayLink συμπλήρωσε 30 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας στη χώρα. Ιδρύθηκε το 1991 και αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία (εκτός των πιστωτικών ιδρυμάτων) που εισήγαγε τις ηλεκτρονικές μεταφορές χρημάτων στην ελληνική αγορά, σε συνεργασία με την Western Union.

Σκοπός της είναι η παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο Συνεργατών (που περιλαμβάνει ανταλλακτήρια, super market, συνεταιριστικές τράπεζες, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες courier, τηλεπικοινωνίας κ.ά.), με περισσότερα από 1.300 φυσικά σημεία σε όλη την Ελλάδα, προσφέρει την υπηρεσία της ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων, μέσω της Western Union σε 550.000 σημεία εξυπηρέτησης παγκοσμίως, σε λίγα λεπτά, με ευκολία και ασφάλεια. Επιπλέον προσφέρει πληρωμή λογαριασμών, αποστολή μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό, την υπηρεσία PayByBank (για πελάτες e-shops και επαγγελματίες) και ψηφιακή, online ή μέσω κινητών, πρόσβαση στις υπηρεσίες της.

Βασικές αξίες της PayLink είναι η ακεραιότητα, η διαφάνεια, η πολυπολιτισμικότητα και η συμπερίληψη, καθώς και ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή. Οι αξίες αυτές πηγάζουν τόσο από τους πελάτες της εταιρείας, Έλληνες/Ελληνίδες αλλά και μετανάστες, τουρίστες κ.ά., όπως επίσης και από το προσωπικό της εταιρείας που απασχολεί ανθρώπους από 14 διαφορετικές εθνικότητες.

PayLink: Το επόμενο βήμα

Κοιτώντας στο μέλλον, σημαντικός στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου Συνεργατών της και η ανάπτυξη των υπηρεσιών της, κρατώντας παράλληλα αναλλοίωτες τις αξίες και την κουλτούρα της. Επιπλέον στοχεύει να αναπτύξει περαιτέρω τα ψηφιακά της κανάλια, κάτι που έχει ξεκινήσει ήδη με το λανσάρισμα της νέας mobile εφαρμογής της κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν μεταξύ άλλων να χρησιμοποιήσουν την προηγμένη υπηρεσία εντοπισμού σημείων εξυπηρέτησης και να κατευθύνονται σε σημεία, ανοιχτά, χωρίς ουρές και αναμονές.

Ο κ. Κωνσταντίνος Χ. Βαρβίας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε: «Είμαι υπερήφανος και είναι τιμή μας που αντιπροσωπεύουμε επί 30 χρόνια την Western Union, ηγέτιδα παγκοσμίως στις διασυνοριακές και διανομισματικές μεταφορές και πληρωμές, που το 2021 γιόρτασε 170 χρόνια από την ίδρυσή της»

Η Αλεξάνδρα Πατσή, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., προσέθεσε: «Ο καλύτερος τρόπος να αναπτυχθούμε, είναι να αφουγκραζόμαστε συνεχώς τις ανάγκες των πελατών μας, να χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία και να χτίζουμε συνεργασίες αμοιβαία επωφελείς που στηρίζονται στην εμπιστοσύνη».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις