Τετάρτη, 8 Μαΐ
25oC Αθήνα

TUI: Ίδρυσε στη Ρόδο Co-Lab – Τα οφέλη της επένδυσης για τον ελληνικό τουρισμό

TUI: Ίδρυσε στη Ρόδο Co-Lab – Τα οφέλη της επένδυσης για τον ελληνικό τουρισμό
Φωτογραφία Αρχείου / Reuters

Στον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό επενδύει η TUI, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών του κόσμου, ιδρύοντας εργαστήριο Co-Lab στη Ρόδο και δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, το Co-Lab στη Ρόδο αποτελεί το πρώτο εργαστήριο συνεργασίας για τον επωφελή πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της αλυσίδας υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό.

Συνδέοντας την επενδυτική πρωτοβουλία της TUI για να επενδύσει στη Ρόδο, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, εξέφρασε την αισιοδοξία του για την ερχόμενη τουριστική σεζόν, καθώς και για την επιμήκυνσή της.

Η επιλογή ενός ελληνικού νησιού-brand μόνο τυχαία δεν είναι. Έχει να κάνει με μια Ελλάδα η οποία, αφού επέδειξε ιδιαίτερη ανθεκτικότητα τα πρώτα δύο χρόνια της πανδημίας, ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στην προσεχή τουριστική περίοδο.

Κατακόρυφη αύξηση προκρατήσεων

Με αφορμή την επένδυση, ο Διευθύνων Σύμβουλος του TUI Group, Fritz Joussen τόνισε ότι από τα 1,5 εκ. πελάτες της TUI που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2021, φέτος ο σχεδιασμός αφορά 3 εκ. πελάτες της TUI, κάτι που σημαίνει ότι οι επισκέπτες που θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα μέσω του ομίλου ενδεχομένως θα ξεπεράσουν ακόμα και τα επίπεδα του 2019.

Ο ίδιος μάλιστα θεωρεί ότι η Ελλάδα θα αποτελέσει έναν από τους «κερδισμένους» της υγειονομικής κρίσης, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα προστασίας που κατάρτισε και ενεργοποίησε η Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας αποτέλεσαν κρίσιμο στήριγμα για τον τουρισμό.

Από την πλευρά του ο κ. Κικίλιας μιλώντας για το στόχο του 2022, τονίζει ότι στόχος είναι να καταστεί η Ελλάδα πρωταθλήτρια του τουρισμού, γιατί αυτό θα αποτελέσει και νίκη της χώρας. Το έπαθλο μιας τέτοιας επιτυχίας είναι το «μέρισμα» που θα επιστραφεί στη μέση ελληνική οικογένεια. Με νέες θέσεις εργασίας, με αύξηση του εισοδήματος, με νέες επενδύσεις.

Ήδη, όπως τόνισε, η εικόνα που παίρνουμε από τους tour operators, τις αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία, την κρουαζιέρα, είναι πολύ καλή αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «Από τις πρώτες μέρες του 2022, διαπιστώνουμε κατακόρυφη αύξηση των προκρατήσεων».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις