Σάββατο, 27 Απρ.
23oC Αθήνα

Δέλτα: Μετασχηματίζεται σε όμιλο τροφίμων με προσανατολισμό  στην υγιεινή διατροφή – Τα σχέδια της διοίκησης  

Δέλτα: Μετασχηματίζεται σε όμιλο τροφίμων με προσανατολισμό  στην υγιεινή διατροφή – Τα σχέδια της διοίκησης  

Την ανανεωμένη εταιρική της εικόνα, που σηματοδοτεί το πέρασμα σε μια νέα εποχή ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ Χρήστος Τσόλκας, σε εκπροσώπους του Τύπου, τονίζοντας ότι ο στόχος θα επιτευχθεί με συνεργασίες κι εξαγορές, αλλά και με την είσοδο σε νέες προϊοντικές κατηγορίες. Με επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη, η νέα στρατηγική εστιάζει σε προϊόντα υγιεινής διατροφής.   

Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση της εταιρείας, η ΔΕΛΤΑ στη νέα εποχή της, ως μια σύγχρονη και ολοκληρωμένη εταιρεία τροφίμων, φιλοδοξεί να αναδείξει τη δύναμη της καλής διατροφής σε όλα τα επίπεδα, ως κινητήρια δύναμη για την υγεία και την ευημερία των καταναλωτών, της κοινωνίας, καθώς και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Πολιτική προσφορών

Μέλος του ομίλου Vivartia που από το 2020 ανήκει στην CVC Capital, η Δέλτα που ιδρύθηκε το 1952 από τον Αριστείδη Δασκαλόπουλο, αποτελεί από τις ισχυρότερες εταιρείες του κλάδου τροφίμων.  Με επίκεντρο τον καταναλωτή, η εταιρεία εφαρμόζει πολιτική προσφορών για το 2023, προσδοκώντας επίσης κατά την τρέχουσα χρήση μεγάλη μονοψήφια ανάπτυξη. 

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, ο επικεφαλής της Δέλτα, αναφέρθηκε στην ανανεωμένη στρατηγική και τους νέους στόχους της εταιρείας, ενώ εστιάζοντας στον τομέα της στρατηγικής που αφορά τις συνέργειες, δεν απέκλεισε να υπάρξει συνεργασία με την εταιρεία Δωδώνη.  Περί τα τέλη του 2021, η Δέλτα είχε εξαγοράσει την εταιρεία Δανιήλ Σ. Γκατένιο & Υιός, με δραστηριότητα στα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα.  Στο πλαίσιο της στρατηγικής εξαγορών, είχε επίσης, αποκτήσει το 70% της Κουρέλλας, τυροκομικής μονάδας με έδρα τα Γρεβενά κι έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.

Αναφορικά με το portfolio των προϊόντων, ο κ. Τσόλκας ανέφερε ότι η εταιρεία εξετάζει και την ανάπτυξη προϊόντων εκτός ψυγείου.  Στην παρούσα φάση τα γαλακτοκομικά αντιστοιχούν στο 70% του όγκου της ΔΕΛΤΑ και στο 55% της αξίας.

Στο σχεδιασμό της Δέλτα περιλαμβάνεται ακόμη, η ενίσχυση της εξωστρέφειας, καθώς αυτή τη στιγμή οι εξαγωγές της αφορούν το 9% του κύκλου εργασιών της, με προσανατολισμό κυρίως προς τη Γαλλία και την Ιταλία και σε μικρότερο ποσοστό στην Κύπρο, τη Μάλτα και το Ισραήλ.

Βιώσιμη ανάπτυξη

Στην ανανεωμένη στρατηγική κυρίαρχο ρόλο έχουν οι Αρχές της Αειφορίας. Όπως τόνισε ο κ. Τσόλκας «Το βασικότερο όχημά μας στη νέα εποχή της Δέλτα είναι μια φιλόδοξη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης που στον πυρήνα της έχει την υπεύθυνη καινοτομία, η οποία διέπει το σύνολο της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Χτίζουμε πάνω στα γαλακτοκομικά προϊόντα Δέλτα ένα διευρυμένο portfolio προϊόντων με πολλές κατηγορίες, με στόχο να γίνουμε σημείο αναφοράς στην καλή διατροφή».

Τέλος, όπως τονίστηκε, η Δέλτα υλοποιεί ένα καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα project για την αποτύπωση των ESG επιδόσεων των προϊόντων της σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας, με βάση τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις