Παρασκευή, 19 Ιουλ.
33oC Αθήνα

Εverest: Γυρίζει «σελίδα» – Η ιστορία της αλυσίδας από το σάντουιτς «παντόφλα» του Κολωνακίου μέχρι σήμερα

Εverest: Γυρίζει «σελίδα» – Η ιστορία της αλυσίδας από το σάντουιτς «παντόφλα» του Κολωνακίου μέχρι σήμερα

Έναν νέο σταθμό στην ιστορία του δημιουργεί το σήμα Everest, καθώς 57 χρόνια μετά το πρώτο κατάστημα του Κολωνακίου κι αφού κατάφερε να ταυτιστεί με το ποιοτικό street food, τώρα ξανασυστήνεται στο κοινό με νέα εικόνα, «φρέσκιες» ιδέες και στόχους για περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου σε συνεργασία με τους franchisees.

Το δίκτυο σήμερα αριθμεί περισσότερα από 200 καταστήματα, με τα μισά εξ’ αυτών να έχουν ήδη πραγματοποιήσει το πρόγραμμα ανακαίνισης. Εντός του 2023 αναμένεται να προστεθούν τουλάχιστον 15 νέα καταστήματα στο δίκτυο.

«Η ολοκληρωμένη στρατηγική ανανέωσης των Everest, ξεκινά από το λογότυπο και τις φρέσκιες γευστικές προτάσεις που φέρουν την υπογραφή του Βασίλη Καλλίδη, κι επεκτείνεται στην ανάπτυξη του δικτύου σε συνεργασία με franchisees» όπως ανέφερε ο Θανάσης Παπανικολάου, CEO του ομίλου Vivartia & πρόεδρος του ομίλου Goody’s-Everest, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου.

Για σάντουιτς στο Κολωνάκι

Η επόμενη ημέρα των Everest παρουσιάστηκε μέσα σε κλίμα νοσταλγίας και με ιστορική αναδρομή από το πρώτο κατάστημα του Κολωνακίου του 1965, που ίδρυσαν οι Γ. Μαλτεζόπουλος, Σ. Γράψας και Σ. Νικολακάκης, στην ημερομηνία σταθμό του 1983, που το σήμα εξαγοράστηκε από τον Λ. Φρέρη κι απογειώθηκε τις επόμενες δεκαετίες, μέχρι το πέρασμα στον μεγαλύτερο επιχειρηματικό όμιλο Vivartia τo 2008 και την νέα εποχή που εισήλθε εδώ και δύο χρόνια περίπου, με «όχημα» την CVC Capital.

Με αφορμή τους νέους στόχους των Everest, ξύπνησαν μνήμες για τις εποχές που στο κατάστημα του Κολωνακίου επικρατούσε συνωστισμός από ξενύχτηδες για να γευτούν το σάντουιτς «παντόφλα», trendy τάση της εποχής, ενώ την ίδια στιγμή αποτελούσε σημείο συνάντησης για επιχειρηματικά «deals».

Το κατάστημα του Κολωνακίου ήταν αυτό που έφερε την επανάσταση, «καταργώντας» τις πόρτες και καθιερώνοντας τα τζάμια, καθώς παρέμενε ανοιχτό όλο το εικοσιτετράωρο. Πουλούσε 2.500 σάντουιτς σε καθημερινή βάση. Η φήμη για το «φαινόμενο» Everest τις δεκαετίες ΄80 και ΄90 είχε περάσει τα όρια της Αττικής.

Το 2002 τα Everest αποτέλεσαν case study για τη διπλωματική εργασία σε μεταπτυχιακούς φοιτητές. Σε όλα αυτά αναφέρθηκαν κατά την παρουσίαση, αλλά και στο περιθώριο της παρουσίασης ο Παναγιώτης Θρουβάλας, πρόεδρος του ομίλου Vivartia και Ανδρέας Τσουκάλης, CEO του ομίλου Goody’s-Everest.

Ημερομηνίες σταθμοί

Η τεράστια επιτυχία του πρώτο καταστήματος Everest στο Κολωνάκι, αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη των επόμενων χρόνων. Η σύσταση εταιρείας, με την επωνυμία Everest AE το 1990 προέκυψε ως ανάγκη για να ξεκινήσει η ανάπτυξη του δικτύου.

Λίγα χρόνια μετά, το 1999, η εταιρεία οδηγήθηκε στο κατώφλι του Χρηματιστηρίου, απ’ όπου άντλησε 6,57 εκατ. ευρώ, που χρησιμοποιήθηκαν τόσο για την ανάπτυξη των Everest, όσο και για την εξαγορά άλλων σημάτων, όπως τα ζαχαροπλαστεία Papagallino, τα εστιατόρια La Pasteria και την Olympic Catering. Χρονιά σταθμός αποτέλεσε το 2008 όταν η Everest εξαγοράστηκε από την Vivartia, και συνέχισε την ανάπτυξη με την εγγύηση ενός ισχυρού ομίλου. Εδώ κι ενάμιση χρόνο, το σήμα βρίσκεται στην ομπρέλα του CVC Capital Partners, αμερικανικού επενδυτικού κεφαλαίου με ισχυρή παρουσία στον τομέα υγείας στην Ελλάδα, το οποίο απέκτησε τη Vivartia, μητρική των Everest.

Το επόμενο βήμα

Τιμώντας το παρελθόν που αποτελεί τη βάση των Everest και στοχεύοντας στο παρόν και το μέλλον, η νέα στρατηγική επιδιώκει να διατηρήσει την ανάπτυξη, ακολουθώντας κάθε φορά το ρεύμα της εποχής της.  Όπως ανέφερε ο Κοσμάς Κροκίδας, chief marketing officer του ομίλου Goody’s-Everest: «Για τον Έλληνα καταναλωτή, το everest σημαίνει κορυφή της γεύσης, κορυφή της ποιότητας, κορυφή της εξυπηρέτησης και της απόλαυσης. Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει και η νέα εποχή.

Το δίκτυο των everest αναπτύσσεται και αναδεικνύονται σε «food προορισμό» με μοναδικές γεύσεις, για όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτή τη συνολική αναβάθμιση της γευστικής εμπειρίας υπογράφει ο Βασίλης Καλλίδης, ένας αναγνωρισμένος Έλληνας chef με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην κατηγορία του street food.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις