Επιχειρήσεις

Η P&G παρουσίασε το «Σπίτι του Μέλλοντος»

Εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας παρουσίασε η Procter & Gamble στο P&G LifeLab Everyday, στο πλαίσιο της έκθεσης τεχνολογίας Consumer Electronic Show (CES) που φέτος, για πρώτη φορά, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Η πλατφόρμα, η οποία ήταν διαθέσιμη στους συμμετέχοντες στο ψηφιακό CES και στο κοινό, συνδύασε πρωτοποριακές ψηφιακές δυνατότητες και εικονική πραγματικότητα, ώστε να αναδείξει πώς οι καινοτομίες και οι τεχνολογίες που γεννά η σε βάθος κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών, μπορούν να επηρεάσουν την καθημερινότητα 5 δισεκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον πλανήτη.

Ο Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard, δήλωσε «Σε μια περίοδο σημαντικών ανατροπών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο αξιόπιστα προϊόντα κορυφαίων επιδόσεων, προκειμένου να υποστηρίξουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Η εμπειρία της εικονικής πραγματικότητας στο P&G LifeLab Everyday, δείχνει πώς η τεχνολογία πυροδοτεί τη γέννηση καινοτόμων προϊόντων και πώς εμείς πρωτοπορούμε στο πλαίσιο αυτό, δημιουργώντας επώνυμα προϊόντα που κάνουν τη ζωή λίγο πιο εύκολη και το μέλλον λίγο πιο «φωτεινό», κάθε μέρα».

PandGLogo

Οι επισκέπτες του P&G LifeLab Everyday, είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό  τους avatar για να εισέλθουν στην πλατφόρμα, να εξερευνήσουν το P&G LifeLab και να αλληλεπιδράσουν εικονικά με μια σειρά από τεχνολογίες και καινοτομίες που φροντίζουν το σπίτι και ταυτόχρονα τον πλανήτη μας. Επιπλέον, παρακολούθησαν βίντεο και παρουσιάσεις για την εξέλιξη των καινοτόμων προϊόντων, που δημιουργήθηκαν με γνώμονα τον καταναλωτή.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Lamda development: «Χτίζει» 500 νέες κατοικίες στο Ελληνικό, την ώρα που η κερδοφορία σπάει ρεκόρ
Μετά την αποπληρωμή του πράσινου ομολόγου και τη συμφωνία με τον Όμιλο ΙΟΝ, η εταιρεία ενισχύει το επενδυτικό της αποτύπωμα και καταγράφει ιστορικά υψηλές επιδόσεις σε εμπορικά κέντρα και μαρίνες
Το λογότυπο της Lamda Development
Η Κωτσόβολος προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για επαγγελματίες στον κατασκευαστικό κλάδο
Το K2B - Business empowerment by Kotsovolos προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων και επίπλωσης για επαγγελματίες του κατασκευαστικού κλάδου, με την αξιοπιστία ενός “one-stop partner”
Η Κωτσόβολος προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για επαγγελματίες στον κατασκευαστικό κλάδο
Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιρειών Elysee
Πρόκειται για μία στρατηγική επένδυση που λειτουργεί συμπληρωματικά προς τα υπάρχοντα δίκτυα συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής και προσθέτει δυναμική και συνέργειες στο συνολικό μοντέλο διανομής της
Το λογότυπο της Εθνικής Ασφαλιστικής
Στα 1,4 δισ. οι εισπράξεις του Ελληνικού – 93% των κατοικιών του Little Athens πουλήθηκαν ή δεσμεύτηκαν
Σημαντική εμπορική επιτυχία συνεχίζουν να καταγράφουν τα διαθέσιμα προς πώληση διαμερίσματα στη γειτονιά Little Athens, μέχρι την 25.08.2025 είχαν διατεθεί στην αγορά 559 διαμερίσματα προς πώληση
Το έργο Ελληνικό της Lamda Development