Η P&G παρουσίασε το «Σπίτι του Μέλλοντος»

Εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας παρουσίασε η Procter & Gamble στο P&G LifeLab Everyday, στο πλαίσιο της έκθεσης τεχνολογίας Consumer Electronic Show (CES) που φέτος, για πρώτη φορά, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Η πλατφόρμα, η οποία ήταν διαθέσιμη στους συμμετέχοντες στο ψηφιακό CES και στο κοινό, συνδύασε πρωτοποριακές ψηφιακές δυνατότητες και εικονική πραγματικότητα, ώστε να αναδείξει πώς οι καινοτομίες και οι τεχνολογίες που γεννά η σε βάθος κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών, μπορούν να επηρεάσουν την καθημερινότητα 5 δισεκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον πλανήτη.

Ο Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard, δήλωσε «Σε μια περίοδο σημαντικών ανατροπών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο αξιόπιστα προϊόντα κορυφαίων επιδόσεων, προκειμένου να υποστηρίξουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Η εμπειρία της εικονικής πραγματικότητας στο P&G LifeLab Everyday, δείχνει πώς η τεχνολογία πυροδοτεί τη γέννηση καινοτόμων προϊόντων και πώς εμείς πρωτοπορούμε στο πλαίσιο αυτό, δημιουργώντας επώνυμα προϊόντα που κάνουν τη ζωή λίγο πιο εύκολη και το μέλλον λίγο πιο «φωτεινό», κάθε μέρα».

Οι επισκέπτες του P&G LifeLab Everyday, είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό  τους avatar για να εισέλθουν στην πλατφόρμα, να εξερευνήσουν το P&G LifeLab και να αλληλεπιδράσουν εικονικά με μια σειρά από τεχνολογίες και καινοτομίες που φροντίζουν το σπίτι και ταυτόχρονα τον πλανήτη μας. Επιπλέον, παρακολούθησαν βίντεο και παρουσιάσεις για την εξέλιξη των καινοτόμων προϊόντων, που δημιουργήθηκαν με γνώμονα τον καταναλωτή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μεγάλες Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις

Από τον Ιούνιο του 2021 ξεκινούν οι επενδύσεις σε θαλάσσια αιολικά πάρκα – Tι ειπώθηκε στο συνέδριο της ΕΛΕΤΑΕΝ

Από τον Ιούνιο του 2021 ξεκινούν οι επενδύσεις σε θαλάσσια αιολικά πάρκα – Tι ειπώθηκε στο συνέδριο της ΕΛΕΤΑΕΝ

Τοsν Ιούνιο 2021 επιδιώκεται να έχει ολοκληρωθεί το θεσμικό πλαίσιο για τα θαλάσσια αιολικά πάρκα και για την αποθήκευση ενέργειας, με σκοπό την προσέλκυση νέων ... Διαβάστε περισσότερα
Έρευνα Tetra Pak: Αυξήθηκε η ανησυχία των καταναλωτών για την ασφάλεια τροφίμων εξαιτίας του κορονοϊού

Έρευνα Tetra Pak: Αυξήθηκε η ανησυχία των καταναλωτών για την ασφάλεια τροφίμων εξαιτίας του κορονοϊού

Αύξηση της τάξης του 10% στην ανησυχία των καταναλωτών παγκοσμίως σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού και μετά, ... Διαβάστε περισσότερα
Tέρνα Ενεργειακή: Νέες επενδύσεις σε θαλάσσια αιολικά πάρκα σε συνεργασία με κορυφαίους ενεργειακούς ομίλους

Tέρνα Ενεργειακή: Νέες επενδύσεις σε θαλάσσια αιολικά πάρκα σε συνεργασία με κορυφαίους ενεργειακούς ομίλους

Σε συνεργασία με την εταιρεία Ocean Winds για την από κοινού μελέτη και ανάπτυξη θαλάσσιων αιολικών πάρκων στην ελληνική αγορά προχωρά ο όμιλος Τέρνα Ενεργειακή. ... Διαβάστε περισσότερα
Intracom Defense: Η επίσκεψη του πρέσβη του Ισραήλ και οι προοπτικές συνεργασίας στην αμυντική βιομηχανία

Intracom Defense: Η επίσκεψη του πρέσβη του Ισραήλ και οι προοπτικές συνεργασίας στην αμυντική βιομηχανία

Τις εγκαταστάσεις της Intracom Defense στο Κορωπί επισκέφθηκε ο Πρέσβης του Ισραήλ στην Ελλάδα, κ. Yosef Amrani, τον οποίο υποδέχθηκε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γεώργιος ... Διαβάστε περισσότερα
Pure: Μία ελληνική «πατέντα» που απολυμαίνει τον αέρα από τον κορονοϊό

Pure: Μία ελληνική «πατέντα» που απολυμαίνει τον αέρα από τον κορονοϊό

Μία ελληνική εταιρεία «μάχεται» κατά του κορονοϊού. Η Υδροψυκτική Παπαθανασίου Α.Β.Ε.Ε., που από το 1967 δραστηριοποιείται στην κατασκευή και διάθεση συσκευών εξοπλισμού κοινοχρήστων χώρων, κατασκευάζει ... Διαβάστε περισσότερα