Τετάρτη, 1 Μαΐ
23oC Αθήνα

Η εκπτωτική αλυσίδα MERE και οι αλλαγές που φέρνουν οι Ρώσοι σε ακίνητα και σούπερ μάρκετ

Η εκπτωτική αλυσίδα MERE και οι αλλαγές που φέρνουν οι Ρώσοι σε ακίνητα και σούπερ μάρκετ
Φωτογραφία αρχείου

Ακίνητα σε όλη την Ελλάδα αναζητά η ρωσική αλυσίδα discount super market MERE, καθώς τις επόμενες ημέρες ξεκινά την υλοποίηση του σχεδίου της για τη δημιουργία 80 καταστημάτων σε όλη την επικράτεια έως το τέλος του 2021, αρχής γενομένης τις ερχόμενες ημέρες από την Τρίπολη. Η MERE επιχειρεί να επαναφέρει την κουλτούρα του discount – εκπτωτικών προϊόντων στην ελληνική αγορά.

Όπως έγραφε το newsit.gr τον Οκτώβριο του 2020, η ρωσική αλυσίδα επενδύει στην Ελλάδα, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδίου εξάπλωσης.  Ιδιαίτερα για την ελληνική αγορά η είσοδός της ρωσικής αλυσίδας αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση να αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, οι οποίοι στο παρελθόν απέρριψαν ανταγωνιστικούς κολοσσούς, όπως την ισπανική Dia και τη γερμανική Aldi.  

Με ένα πλάνο για τη δημιουργία 80 καταστημάτων μέσα σε ένα έτος, θα προσπαθήσει να «μυήσει» την νέα γενιά των Ελλήνων στις αγορές προϊόντων με εκπτωτικές τιμές.  Τα πρώτα 5 καταστήματα σε Τρίπολη, Λάρισα και Θεσσαλονίκη ανοίγουν τις επόμενες ημέρες, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση ακινήτων.  

Ποια είναι όμως η ταυτότητα της νεοεισερχόμενης αλυσίδας σούπερ μάρκετ; Η ρωσική αλυσίδα Svetofor, του ομίλου Torgservis, της οικογένειας Schneider, με έδρα τη Σιβηρία, αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα discount σουπερμάρκετ στη Ρωσία, με πάνω από 1.800 καταστήματα.  Η παρουσία της επεκτείνεται από Κίνα μέχρι Καζακστάν. Στην Ευρώπη,  αναπτύσσεται με το brand MERE. 

 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις