Τρίτη, 23 Απρ.
21oC Αθήνα

Μητροπολιτικό Πάρκο: Έτσι θα είναι Hellinikon Sales Center

Μητροπολιτικό Πάρκο: Έτσι θα είναι Hellinikon Sales Center

Την αρχιτεκτονική μελέτη του Hellinikon Sales Center, όπως θα αποκαλείται το Κτίριο Πολλαπλών Χρήσεων με Εμπορικό Κατάστημα, που θα ανεγερθεί στο πλαίσιο της «Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά», ενέκρινε το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής.

Το κτίριο θα διαθέτει επίσης, χώρους συνάθροισης κοινού (αίθουσες συνεδριάσεων και διαλέξεων) και συναφείς χρήσεις (ενημέρωσης κοινού). Σύμφωνα με το σκεπτικό της αρχιτεκτονικής μελέτης, όπως κάποτε ο Ανατολικός Αερολιμένας αποτελούσε την «Πύλη Εισόδου» στην Ελλάδα για τον επισκέπτη, έτσι και τώρα το Sales Center φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως μία νέα σύγχρονη «Πύλη Εισόδου».

Η έγκριση των αρχιτεκτονικών σχεδίων για το κτίριο πολλαπλών χρήσεων, αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση της μεγαλύτερης επένδυσης στην νεότερη ιστορία του real estate, ενώ η έγκριση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία, καθώς το Hellinikon Sales Center είναι το πρώτο κτίριο που υλοποιείται στο πλαίσιο της «Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά».

Η ανέγερσή του θα πραγματοποιηθεί εντός της Ζώνης Ανάπτυξης «Γειτονιά Μαρίνας Αγίου Κοσμά» συνολικού εμβαδού 334.854,75 τ.μ.  του Μητροπολιτικού Πάρκου, η οποία αποτελεί τμήμα του παραλιακού του μετώπου στη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά.

Η τοποθεσία και οι αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες

Το Hellinikon Sales Center,  θα τοποθετηθεί μεταξύ του οικιστικού Πύργου Marina Residential Tower (στα βόρεια) και του Εμπορικού Κέντρου Marina Mall (στα νότια), ενώ ένας νοητός άξονας θα το συνδέει με τον Ανατολικό Αεροσταθμό (στα ανατολικά) του Φινλανδοαμερικανού αρχιτέκτονα E. Saarinen, κτίριο κηρυγμένο ως νεότερο μνημείο.

Η χρήση του νέου κτιρίου προορίζεται για την πληροφόρηση και ενημέρωση του κοινού μέσω διαδραστικών μέσων (virtual reality room), ειδικά διαμορφωμένων χώρων διαλέξεων και παρουσιάσεων, δημόσιων χώρων συνάθροισης κοινού, ενώ περιλαμβάνεται και ένα σημείο πώλησης.

Η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει τη δημιουργία ενός «διάφανου στεγάστρου» σε ένα σύγχρονο και καινοτόμο κτίριο που τοποθετεί τις βασικές του λειτουργίες σε ένα επίπεδο το οποίο αιωρείται κάτω από τη σκιά του μεταλλικού στεγάστρου.

Η συνεδρίαση του Κεντρικού Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής (ΚΕΣΑ) πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, Ευθύμιου Μπακογιάννη, εγκρίνοντας σημαντικές υποθέσεις.

Το σκεπτικό της αρχιτεκτονικής μελέτης

Σύμφωνα με το σκεπτικό της αρχιτεκτονικής μελέτης, όπως κάποτε ο Ανατολικός Αερολιμένας αποτελούσε την «Πύλη Εισόδου» στην Ελλάδα για τον επισκέπτη, έτσι και τώρα το Sales Center φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως μία νέα σύγχρονη «Πύλη Εισόδου» εισάγοντας τον επισκέπτη, μέσω της οπτικής επαφής, στο Project της Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πάρκου. Για τον λόγο αυτό, καθώς και για την επίτευξη απρόσκοπτης θέας όλου του παραλιακού μετώπου έως τον Πειραιά, δημιουργείται ένα διώροφο κτίριο συνολικού εμβαδού 840 τ.μ.,  το οποίο με τη σειρά του εδράζεται σε ένα υπερυψωμένο κρηπίδωμα περίπου 1.5 μέτρου πάνω από το επίπεδο της υφιστάμενης στάθμης.

Στον περιβάλλοντα χώρο, η επιλογή των υλικών και των φυτεύσεων γίνεται με στόχο το έργο να αποκτήσει χαρακτήρα φιλικό προς το φυσικό περιβάλλον και να μειωθεί στο ελάχιστο το οικολογικό του αποτύπωμα. Αντίστοιχα, η παλέτα φύτευσης αποτελείται από είδη με χαμηλές υδατικές ανάγκες, δοκιμασμένης αντοχής στο μικροκλίμα της περιοχής μελέτης και τις συνθήκες γειτνίασης με τη θάλασσα.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις