Παρασκευή, 19 Απρ.
18oC Αθήνα

ΟΠΑΠ: Η νέα επιχειρηματική στρατηγική και το μέρισμα που θα διανεμηθεί στους μετόχους από τα κέρδη του 2020

ΟΠΑΠ: Η νέα επιχειρηματική στρατηγική και το μέρισμα που θα διανεμηθεί στους μετόχους από τα κέρδη του 2020

«Έτος πρωτοφανών προκλήσεων λόγω της πανδημίας» χαρακτήρισε το 2020 ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΟΠΑΠ κ. Καμίλ Ζιγκλέρ, μιλώντας νωρίτερα μέσα στην ημέρα στους μετόχους της εταιρείας, στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης.

Στη συνέλευση που συγκέντρωσε ρεκόρ συμμετοχής, οι μέτοχοι ενέκριναν την καταβολή μερίσματος 0,55 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη της προηγούμενης χρήσης.  Όπως ανέφερε ο κ. Ζιγκλέρ, τη χρονιά που έληξε ο ΟΠΑΠ υλοποίησε σειρά δράσεων για να θωρακίσει τις δραστηριότητες και τους εταίρους του, να διασφαλίσει την επιχειρησιακή συνέχεια και να θέσει τις βάσεις για γρήγορη ανάκαμψη.

Επιπλέον, την εξεταζόμενη χρήση, ο Οργανισμός υιοθέτησε μέτρα για τη στήριξη του δικτύου των καταστημάτων, βελτίωσε τις online επιδόσεις του και ολοκλήρωσε τη στρατηγική επένδυση στην Kaizen Gaming, έχοντας πλέον τον αποκλειστικό έλεγχο των δραστηριοτήτων της σε Ελλάδα και Κύπρο, υπό το brand Stoiximan.

Ειδική αναφορά έκανε ο επικεφαλής του Οργανισμού και στην αναβάθμιση της αξιολόγησης ESG από τον MSCI σε “AA”, εξέλιξη που τοποθετεί τον ΟΠΑΠ στην κορυφαία κατηγορία του κλάδου των τυχερών παιχνιδιών διεθνώς, με βάση κριτήρια για το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική διακυβέρνηση. 

Στρατηγική Fast Forward

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γιαν Κάρας παρουσίασε στους μετόχους τη νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward, η οποία στηρίζεται στο όραμα της εταιρείας να προσφέρει στους πελάτες της παγκόσμιου επιπέδου τυχερά παιχνίδια και ψυχαγωγία, μέσω των καταστημάτων και των διαδικτυακών καναλιών της.

Η στρατηγική Fast Forward καλύπτει έξι βασικές περιοχές, που αποτυπώνουν ξεκάθαρα τις προτεραιότητες για το μέλλον της εταιρείας:

1- Τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας της εταιρείας 2- Ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών brand 3- Διατήρηση της ισχυρής θέσης του retail δικτύου και διερεύνηση ευκαιριών ανάπτυξης 4-  Εξέλιξη των online δραστηριοτήτων σε δεύτερο ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για τον ΟΠΑΠ 5- Αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας 6- Ενίσχυση της δέσμευσης των ανθρώπων, βάσει του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού.

Ο ίδιος, αναφέρθηκε επίσης, στα σημαντικά έργα που υλοποίησε ο Οργανισμός. Μεταξύ άλλων συνεχίστηκε το πρόγραμμα αναβάθμισης του δικτύου και αναπτύχθηκαν περισσότερα από 375 νέα ή ανακαινισμένα καταστήματα, μέχρι και τους πρώτους μήνες του 2021.  Τέλος, ένα σημαντικό κεφάλαιο για τον ΟΠΑΠ αποτελεί η Εταιρική Υπευθυνότητα, η οποία  αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της. 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις