Πέμπτη, 25 Απρ.
22oC Αθήνα

Παπουτσάνης: Εκρηκτική αύξηση 48% σε σαπούνια για ξενοδοχεία, λόγω του τουρισμού

Παπουτσάνης: Εκρηκτική αύξηση 48% σε σαπούνια για ξενοδοχεία, λόγω του τουρισμού

Σημαντική άνοδο των πωλήσεων της τάξης του 48%, στις κατηγορίες που απευθύνονται σε ξενοδοχεία καταγράφει στο φετινό εννεάμηνο η Παπουτσάνης, καθώς τα μηνύματα που έρχονται από τον τουριστικό κλάδο, κυρίως από το εξωτερικό είναι ιδιαίτερα θετικά.

Για το τελευταίο τρίμηνο ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μενέλαος Τασόπουλος εκτιμά ότι θα υπάρξει περαιτέρω ανάκαμψη στην κατηγορία προϊόντων για ξενοδοχεία της Παπουτσάνης.

Στο εννεάμηνο η Παπουτσάνης, πέτυχε αύξηση κατά 24% στον κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε €38,2 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα €5,1 εκατ., έναντι €4,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και τα κέρδη μετά από φόρους στα €4 εκατ., έναντι €3,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Από όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, αξιοσημείωτο είναι ότι σημαντικό μέρος των εσόδων προέρχεται και από τις βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 38% και αφορά κυρίως εξαγωγές.

Εκτός από την ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς, οι κύριοι λόγοι που συνέβαλαν στην αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν οι υψηλές επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας.

Όπως δήλωσε ο κ. Μ. Τασόπουλος: «Το πρώτο εννεάμηνο  του 2021 ανταποκριθήκαμε στις συνεχιζόμενες προκλήσεις, μένοντας προσηλωμένοι στην υλοποίηση της στρατηγικής μας με στόχο τη σταθερή, αειφόρο και οικονομικά υγιή ανάπτυξη. Η περαιτέρω υλοποίηση του επιχειρηματικού και επενδυτικού πλάνου αλλά και η διεύρυνση των συνεργασιών μας το 2021 διαμόρφωσαν υψηλές αποδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας. Η βελτιωμένη εικόνα του τουρισμού το 2021 οδήγησε και σε καλύτερες επιδόσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων της Παπουτσάνης ενώ, με βάση τα θετικά μηνύματα του κλάδου, ευελπιστούμε στην περαιτέρω ανάκαμψη της κατηγορίας. Το επόμενο τρίμηνο εκτιμούμε ότι η Παπουτσάνης θα συνεχίσει σταθερά την αναπτυξιακή της πορεία βελτιώνοντας περαιτέρω τις οικονομικές της επιδόσεις συγκριτικά με το 2020».

Οι αλυσίδες λιανικής

Από την αρχή του 2021, η εταιρεία εξυπηρετεί απευθείας τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής, εξέλιξη που επέφερε αντίστοιχη αλλαγή στον τρόπο τιμολόγησης και οδήγησε στην αύξηση του δημοσιευμένου κύκλου εργασιών κατά 1,6 εκατ. ευρώ, αλλά και την ισόποση αύξηση των εξόδων διάθεσης. Στην περίπτωση που δεν είχε συμβεί αυτή η αλλαγή, ο κύκλος εργασιών θα είχε ανέλθει σε 36,6 εκατ. ενώ τα έξοδα διάθεσης θα είχαν ανέλθει σε 3,4 εκατ. ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα, το 22% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 11% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 51% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Οι εξαγωγές της εταιρείας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 22,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, που αντιπροσωπεύει το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τον Σεπτέμβριο του 2021 η εταιρεία προχώρησε στην πώληση της συμμετοχής της στην θυγατρική εταιρεία PAPOUTSANIS S.P. Zoo με έδρα την Πολωνία. Το αποτέλεσμα από την πώληση της συμμετοχής ήταν ζημιά 44 χιλ. ευρώ., χωρίς να αναμένεται άλλη επίδραση στα αποτελέσματα της Εταιρείας.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις