Πέμπτη, 25 Απρ.
21oC Αθήνα

Παπουτσάνης: Πώς επηρεάστηκαν τα σαπούνια από τους ιστορικά υψηλούς ναύλους – Ικανοποιητικό το 9μηνο

Παπουτσάνης: Πώς επηρεάστηκαν τα σαπούνια από τους ιστορικά υψηλούς ναύλους – Ικανοποιητικό το 9μηνο

Πωλήσεις που αυξήθηκαν κατά 24% στα 38,2 εκατ. ευρώ και εξαγωγές κατά 55% στα 22,5 εκατ. ευρώ είναι η εικόνα που εμφανίζει η Παπουτσάνης στο 9μηνο 2021. Αισιόδοξος για τους τελευταίους μήνες του έτους εμφανίζεται ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης, «χάρη στις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη, τη βελτίωση των ρυθμών ανάπτυξης της ξενοδοχειακής αγοράς, αλλά και τους ιστορικά υψηλούς ναύλους από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας».

Κύριοι λόγοι που συνέβαλλαν στην αύξηση κατά 24% του κύκλου εργασιών ήταν οι υψηλές επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας. Προς αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε και η έστω μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 22% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 11% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 51% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Εξαγωγικές προοπτικές

Οι εξαγωγές της εταιρείας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 22,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, που αντιπροσωπεύει το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Όπως σχολίασε ο κ. Τασόπουλος: «Η σταθερή ενίσχυση των οικονομικών επιδόσεων της Παπουτσάνης, δημιουργεί αισιοδοξία για την περαιτέρω αναπτυξιακή της πορεία. Έτσι, η έμφαση στην καινοτομία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη προϊόντων μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, η προώθηση των επώνυμων προϊόντων αλλά και οι σημαντικές επενδύσεις που συνεχίζουν να υλοποιούνται σε βιομηχανικό εξοπλισμό, έρευνα και ανάπτυξη αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό που είναι εξίσου σημαντικό, αποδεικνύεται ότι αποδίδουν. Τέλος, για το τελευταίο τρίμηνο του έτους εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, χάρη στις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη αλλά και τη βελτίωση των ρυθμών ανάπτυξης της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή συγκυρία των ιστορικά υψηλών ναύλων από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας σε συνδυασμό με τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μας ευνοούν σημαντικά και όσον αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αλλά και περισσότερο ίσως σαπωνόμαζας ακόμα και αν πρόκειται για τους πιο βασικούς τύπους (commodities) που παραδοσιακά εξυπηρετούνται από την Ινδονησία και Μαλαισία».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις