Πέμπτη, 18 Απρ.
21oC Αθήνα

Πλαίσιο: Η οικογένεια Γεράρδου «αποκαλύπτει» πώς πέτυχε αύξηση πωλήσεων εν μέσω κορονοϊού

Πλαίσιο: Η οικογένεια Γεράρδου «αποκαλύπτει» πώς πέτυχε αύξηση πωλήσεων εν μέσω κορονοϊού
Φωτογραφία αρχείου: Intime

Πωλήσεις που αυξήθηκαν κατά 11,8% και διαμορφώθηκαν στα 355 εκατ. ευρώ, έναντι 317 εκατ. ευρώ το 2019, και προ φόρων κέρδη που διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκατ. ευρώ ήταν η εικόνα του ομίλου Πλαίσιο για το 2020.

Τους λόγους που συνέβαλαν στη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών ανέλυσαν ο Γιώργος Γεράρδος πρόεδρος – διευθύνων σύμβουλος και ο Κώστας Γεράρδος αντιπρόεδρος – διευθύνων σύμβουλος μιλώντας νωρίτερα στους μετόχους της εταιρείας.

Τις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020 παρουσίασε ο Κ. Γεράρδος. Συνοψίζοντας τόνισε ότι: «Παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα, το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%. Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε και σε αύξηση των μεριδίων αγοράς. Η πελατειακή βάση της Πλαίσιο διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες. Το επιστέγασμα όλων των παραπάνω ήταν ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς στη δύσκολη αυτή συγκυρία».

Οι επενδύσεις

«Η νέα πραγματικότητα φώτισε τις δυνάμεις της Πλαίσιο: Οι υποδομές logistics αξίας 38 εκ. Ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκ. Ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή. H Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευθούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση» τόνισε ο κ. Γεράρδος.

Από την πλευρά του ο Γ. Γεράρδος, επεσήμανε ότι με τους καταναλωτές να είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε σε συνθήκες που αυτή είχε μεγάλη σημασία και ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, που μετράει ήδη 25 χρόνια, η Πλαίσιο είναι “Future Ready”.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις