Μελάς Βlog

Κι όμως, οι τηλεθεατές φεύγουν – Η πίκρα της τηλεθέασης!

Τέλος του μήνα και οι τηλεοπτικοί σταθμοί ξεκίνησαν το… τσουνάμι δελτίων Τύπου για πρωτιές σε εκπομπές τους, με κάποιους… ανάλογα τα στοιχεία τηλεθέασης… να «κατακτούν» την κορυφή στο γενικό σύνολο, άλλους «πρωτοπόρους» στο δυναμικό κοινό, ενώ κάποιοι άλλοι… επικεντρώνονται στο «γυναικείο 15-24 ετών» και άλλοι προσπαθούν να εντοπίσουν… πρωτιά τους έστω και σε πολύ… ειδικά κοινά, αναζητώντας την ανταπόκριση του προγράμματός τους σε «ξανθιές με καρέ μαλλί και κουμπάρα μελαχρινή»!

Πάμε όμως να δούμε ποιες ήταν οι επιδόσεις τους στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό το μήνα που πέρασε, τον Νοέμβριο, αλλά και σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Οκτώβριο, όπου αποδεικνύονται οι πρωτιές, αλλά και τα κέρδη ή η χασούρα στη «λυπητερή» της τηλεθέασης.

Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen στην κορυφή του γενικού συνόλου βρέθηκε για έναν ακόμα μήνα ο ΣΚΑΪ (16,5%) έχοντας όμως χάσει τηλεθεατές από τη συχνότητά του, όπως και ο ΑΝΤ1 που ακολουθεί (13,5%) ενώ ο ALPHA (11.6%) κάτι… τσίμπησε καταφέρνοντας να παραμείνει στην τρίτη θέση, αν και το STAR (11.3%) σημείωσε επίσης μικρή αύξηση στα ποσοστά του. Μικρή μείωση σημείωσε το OPEN (7,1%) που βρέθηκε πάλι στην πέμπτη θέση, αλλά και το MEGA (6,5%) που ακολουθεί. Στα ίδια, ή και λίγο χαμηλότερα επίπεδά τους κινήθηκαν για έναν ακόμα μήνα τα κανάλια της ΕΡΤ που αξίζει να πούμε όμως ότι τελευταία έχουν πρόγραμμα να επιδείξουν με μέρος του να αξίζει την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού και άλλο να δικαιολογεί το… ζάπινγκ.

Τώρα, όσον αφορά το δυναμικό κοινό, τους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών, δόθηκε σκληρή μάχη με τρία κανάλια να διεκδικούν την πρωτιά. Τελικά νικητής τον Νοέμβριο αναδείχτηκε και πάλι ο ΑΝΤ1 (13,1%), αλλά έχοντας σημειώσει πτωτική πορεία και νιώθοντας πλέον την… ανάσα του STAR (13%) που βρέθηκε στη δεύτερη θέση με μικρή άνοδο, αλλά κερδίζοντας τον ΣΚΑΪ (12,9%) που χάνοντας τηλεθεατές του συγκεκριμένου κοινού πέρασε στην τρίτη θέση. Μικρή άνοδο και εδώ για τον ALPHA (12%) που τερμάτισε τέταρτος ενώ ακολουθεί το OPEN (7,3%) με μικρή άνοδο, καταφέρνοντας να ξεπεράσει το MEGA(7,2%) που έχασε «δυνάμεις». Τα ίδια χαμηλά ποσοστά και εδώ για τα κανάλια της ΕΡΤ που είναι σαφές ότι πρέπει να αποκτήσουν… ταυτότητα για να μην μείνουν χωρίς τηλεθεατές στις συχνότητές τους με αποτέλεσμα να… «καούν και χλωρά» προγράμματά τους! 

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι μέσοι όροι τηλεθέασης που σημείωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί τον Νοέμβριο στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον Οκτώβριο.

Η αλήθεια όμως είναι ότι παρά τις όποιες επιδόσεις τους αυτό που παρατηρήθηκε τον προηγούμενο μήνα, τον Νοέμβριο, με το lockdown, είναι ότι οι σταθμοί εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου έχασαν τηλεθεατές αφού παρά τις προσωπικές τους επιδόσεις στους πίνακες τηλεθέασης, αρκετοί τηλεθεατές επέλεξαν τα «others», δηλαδή τις συνδρομητικές πλατφόρμες αλλά και τα περιφερειακά κανάλια, αυξάνοντας τα ποσοστά τους. Το συμπέρασμα λοιπόν που θα… έπρεπε να έχουν… ή να πάρουν έστω και καθυστερημένα… είναι ότι μεγάλο μέρος των προγραμμάτων τους δεν αφορά μεγάλη… πολύ μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού πριν συνεχιστεί η πίκρα τους από την έξοδο των τηλεθεατών και τελικά τους μείνει μόνο η… γλύκα των social media… όπου σίγουρα δεν αποτυπώνεται η τηλεθέασή τους!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις

MEGA επιστροφή του Χατζηγιάννη με Νταλάρα και Πρωτοψάλτη

MEGA επιστροφή του Χατζηγιάννη με Νταλάρα και Πρωτοψάλτη

Όλα τα χρόνια της καλλιτεχνικής πορείας του αποφεύγει τις πολλές και άσκοπες τηλεοπτικές εμφανίσεις. Βέβαια υπάρχουν και οι «εξαιρέσεις» που επιβεβαιώνουν τους «κανόνες», όπως αυτή ... Διαβάστε περισσότερα
«Άγριες Μέλισσες»: συγκλονιστικές αποκαλύψεις – Όσα θα δείτε στα επεισόδια της βδομάδας 

«Άγριες Μέλισσες»: συγκλονιστικές αποκαλύψεις – Όσα θα δείτε στα επεισόδια της βδομάδας 

Όλο και περισσότεροι τηλεθεατές… πατούν στο Διαφάνι για να παρακολουθήσουν τις καταιγιστικές εξελίξεις στην πρωτότυπη ιστορία της Μελίνας Τσαμπάνη και Πέτρου Καλκόβαλη. Αν και η ... Διαβάστε περισσότερα