weather-icon °C AΘΗΝΑ

«Μάρτης γδάρτης» για τα κανάλια: Αυτό είναι το «ταμείο» της τηλεθέασης

«Μάρτης γδάρτης» για τα κανάλια: Αυτό είναι το «ταμείο» της τηλεθέασης | Newsit.gr

Το «Μάρτης γδάρτης…» δικαίωσε την παροιμία καθώς το «ταμείο» του μήνα αποδεικνύει ότι κάποιοι… γδάρθηκαν και μάλιστα από εκεί που δεν το περίμεναν…!

Όπως κάθε πρώτη μέρα του μήνα λοιπόν τα στοιχεία από τη Nielsen αναφέρουν τι έλαβε ο κάθε τηλεοπτικός σταθμός. Γιατί μπορεί κάποιοι… να θέλουν με δελτία Τύπου ή… non paper να παρουσιάζονται ως πρώτοι αλλά ε… στο βάθος γνωρίζουν πως δεν μπορούν να ανοίξουν… περτικαλάδες για να το γιορτάσουν.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία από την Nielsen στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο βρέθηκε ο ALPHA με μικρή διαφορά από τον ΑΝΤ1  και τον ΣΚΑΪ που ισοβάθμησαν στη δεύτερη θέση. Αξιοσημείωτο είναι ότι το πρώην κανάλι της Κάντζας και νυν της Κηφισιάς μετρά τις περισσότερες απώλειες σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, ενώ αντίθετα ο… συγκάτοικος, το STAR, έχει τη μεγαλύτερη αύξηση στα ποσοστά του. Ιδιαίτερα στο «δυναμικό κοινό», δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών, το STAR βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης και μάλιστα με διαφορά σε σχέση με τον ΑΝΤ1 που ακολουθεί. Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι το… παλαιότερο κανάλι της Κηφισιάς, δηλαδή το STAR, τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, ήταν στην τρίτη θέση του «δυναμικού κοινού» και τσακ… τον Μάρτιο βρέθηκε στην κορυφή αφήνοντας πίσω του τον ΑΝΤ1 και τον «συγκάτοικό» του, τον ALPHA.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό  που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Μάρτιο  ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο.

Όπως συμπεραίνουμε λοιπόν από τον παραπάνω πίνακα οι περισσότεροι τηλεθεατές… μοιράζονται σχεδόν το ίδιο στους τρεις τηλεοπτικούς σταθμούς, (ALPHA, ANT1, ΣΚΑΪ) με το STAR να αρχίζει όμως να τους… γδέρνει σιγά σιγά παίρνοντας μάλιστα τους περισσότερους τηλεθεατές του δυναμικού κοινού.

Κι από κει και κάτω το OPEN… σταθερά στα ίδια ποσοστά με αυτά της «EPSILON εποχής του» αποδεικνύοντας ότι δεν έχει πείσει τους τηλεθεατές ότι είναι… beyond tv. Και σίγουρα στο κανάλι της Παιανίας πρέπει να είναι ευχαριστημένοι που στις μετρήσεις τηλεθέασης συμπεριλαμβάνονται και τα κανάλια της ΕΡΤ ώστε να μπορούν να λένε ότι δεν είναι… η τελευταία επιλογή του τηλεοπτικού κοινού… τουλάχιστον ακόμα… !

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM