Site icon NewsIT
14:11 Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Ο κορονοϊός χτύπησε και την ΕΡΤ! Η ανακοίνωση από τη δημόσια τηλεόραση

Γρηγόρης Μελάς

Με ανακοίνωση η ΕΡΤ ενημερώνει πως εργαζόμενός της βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. 

«Το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα του κορονοϊού παρουσιάστηκε σήμερα και σε εργαζόμενο της ΕΡΤ και συγκεκριμένα στο τμήμα ροής στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.

Άμεσα η διοίκηση της εταιρείας ήλθε σε επαφή με τον ΕΟΔΥ, προκειμένου να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα. Γίνεται ήδη ιχνηλάτηση των προσώπων που έχουν έρθει σε στενή επαφή με τον νοσούντα. Παράλληλα και βάσει των οδηγιών των αρμόδιων υγειονομικών αρχών, δόθηκε εντολή σε ειδικό συνεργείο να απολυμάνει το χώρο, ενώ η υπηρεσία χορηγεί ήδη όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό που έχει προμηθευθεί τις τελευταίες εβδομάδες (μάσκες, γάντια κλπ) για την προστασία των εργαζομένων στους χώρους που παρουσιάστηκε το περιστατικό.

Σε συνεχή επαφή με τον ΕΟΔΥ, η διοίκηση θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, με απόλυτη προτεραιότητα την υγεία των εργαζομένων και δευτερευόντως την απρόσκοπτη λειτουργία της ΕΡΤ, όπως επιτάσσει ο θεσμικός ρόλος της». 

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Ένα βήμα πριν τα δικαστήρια ΕΡΤ και Ρήγας για τη σειρά Army Lover η έγκριση από το ΔΣ κόντρα στις απορριπτικές εισηγήσεις η πρωτοβουλία και στήριξη της ΕΡΤ στα παιδιά ακριτικών περιοχών πολύ «μαχαίρι» στην ψυχαγωγία του OPEN το «όχι» σε Δούση που μπορεί να κοστίσει
Exit mobile version