Παρασκευή, 19 Απρ.
15oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Τηλεθεάσεις: Οι υποσχέσεις, οι ανατροπές και τα προβλήματα!

Τηλεθεάσεις: Οι υποσχέσεις, οι ανατροπές και τα προβλήματα!

Δύσκολα τα πράγματα… για πολλούς καθώς άλλα υποσχέθηκαν… και άλλα βλέπουν στο «ταμείο» τους.

Σίγουρα ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η πίτα, της τηλεθέασης, έχει χωριστεί σε περισσότερα μέρη, αλλά φαίνεται ότι κάποιοι μάλλον έδωσαν το… μαχαίρι στους ανταγωνιστές τους.

Όπως και να έχει, οι μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen αποτυπώνουν για ακόμα μία φορά την ανταπόκριση των τηλεθεατών στις επιλογές των τηλεοπτικών σταθμών. Και σίγουρα δεν είναι τυχαίο που πολλοί τηλεθεατές επιλέγουν να παρακολουθούν ένα κανάλι «νεκρό» από live πρόγραμμα, το MEGA, το οποίο αρκετούς μήνες τώρα που προβάλλει πρόγραμμα κυρίως σε επανάληψη καταφέρνει όχι μόνο να αποσπά υπολογίσιμο μερίδιο τηλεθέασης, αλλά και της διαφημιστικής πίτας. Τον προηγούμενο μάλιστα μήνα, τον Νοέμβριο, το κανάλι της Μεσογείων σημείωσε αύξηση των ποσοστών τηλεθέασής του σε σχέση με τον Οκτώβριο, κάτι που πρέπει να προβληματίσει τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς για την ποιότητα ορισμένων «φρέσκων» προγραμμάτων τους.

Τώρα, όσον αφορά τη γενική κατάταξη, στην κορυφή της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο βρίσκεται ο ΣΚΑΪ έχοντας ανεβάσει τα ποσοστά τηλεθέασής του και στο δυναμικό κοινό, από το οποίο όμως χάνει από τον ΑΝΤ1. Ωστόσο ο σταθμός του Αμαρουσίου σημείωσε πτωτική πορεία στον πίνακα τηλεθέασης και ιδιαίτερα στο γενικό σύνολο βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης, μετά και από τον ALPHA που έστω και λίγο κατάφερε να ανεβάσει τις τηλεθεάσεις του.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα αναφέρεται η κατάταξη των τηλεοπτικών σταθμών τον Νοέμβριο βάσει της τηλεθέασης που σημείωσαν στο γενικό σύνολο αλλά και εντός παρένθεσης οι επιδόσεις τους τον Οκτώβριο.

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
Τηλεοπτικός σταθμός Μέσος όρος %

Γενικό σύνολο Νοεμβρίου (Οκτωβρίου)

Μέσος όρος %

Δυναμικό κοινό Νοεμβρίου (Οκτωβρίου)

ΣΚΑΪ 17 (15,9) 14,6 (12,8)
ALPHA 15,7 (15,1) 14,9 (14,6)
ANTENNA 14,5 (15,3) 15,4 (16,8)
STAR 10,1 (10,2) 11,1 (11,3)
MEGA 7,8 (7,2) 10,6 (9,3)
EPSILON 7,5 (7,6) 4,4 (4,3)
EPT 1 5,3 (5,1) 2,7 (2,8)
EPT 2 1,7 (1,83) 1,2 (1,2)

Και αν για κάποιους είναι μόνο… αριθμοί, να τονίσω για ακόμα μία φορά ότι το «ταμείο» της τηλεθέασης επηρεάζει το ταμείο της διαφήμισης και το θέμα είναι ότι κάποιοι δεν έπιασαν τους στόχους των… υποσχέσεών τους, αλλά και των δεσμεύσεών τους…! Κι αυτό είναι σίγουρο ότι τους επόμενους μήνες θα προκαλέσει αρκετά προβλήματα, αλλά και ανατροπές…!

 

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις