Παρασκευή, 26 Απρ.
21oC Αθήνα

Black Friday και Χριστούγεννα το «στοίχημα» των εμπόρων: Τι δείχνει έρευνα της Glami

Black Friday και Χριστούγεννα το «στοίχημα» των εμπόρων: Τι δείχνει έρευνα της Glami

Ανέτοιμες βρίσκει τις επιχειρήσεις μόδας το δεύτερο κύμα της πανδημίας, καθώς σύμφωνα με την έρευνα της GLAMI, μόνο οι μισές από αυτές έχουν λάβει μέτρα. Από τα online καταστήματα, ελάχιστα (μικρότερο ποσοστό του 50%) εκφράζει αισιοδοξία, ενώ από τα φυσικά καταστήματα μόλις ένα ποσοστό της τάξεως του 17% βλέπει προοπτικές ανάπτυξης.

Η μεγαλύτερη αισιοδοξία των online καταστημάτων φαίνεται και από το γεγονός ότι πάνω από το 60% των e-shops προσβλέπoυν να επενδύσουν στην ενίσχυση του stock τους ενόψει Χριστουγέννων και Black Friday.

Σχεδόν οι μισοί εκ των ιδιοκτητών κρίνουν επιτακτική την ανάγκη για ρευστότητα, ενώ τα social media έχουν σημαντικό ρόλο στην νέα τάξη πραγμάτων και γίνονται ίσως το κανάλι πώλησης που θα δοκιμαστεί περισσότερο στον καιρό της πανδημίας. Συνολικά ένα ποσοστό κοντά στο 13% προχώρησε ή σκοπεύει να προχωρήσει σε απολύσεις εργαζομένων.

Οι νέες τάσεις

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στατιστικά της έρευνας έδειξε ότι οι ιδιοκτήτες που δεν πήραν κανένα μέτρο προστασίας για την επιχείρησή τους, σκοπεύουν να έχουν εντονότερη παρουσία στα social media άλλα και να χαράξουν πιο επιθετική πολιτική στον τομέα της διαφήμισης. Η αγορά δεν προβλέπει μείωση των τιμών στα online καταστήματα, ενώ η εποχικότητα αποτελεί σημαντικό συντελεστή των τιμών.

Τάση αναμένεται να αποτελέσουν οι second hand πωλήσεις, όπως επίσης και η δυναμική των social media η οποία ανέβηκε κατακόρυφα από το πρώτο κύμα της πανδημίας. Μετά από ένα διαφορετικό καλοκαίρι όπου καταγράφηκε έως και 100% πτώση στην επισκεψιμότητα των φυσικών καταστημάτων και έως και 59% πτώση στις offline πωλήσεις, το 55% των επιχειρήσεων με ηλεκτρονικό και φυσικό κατάστημα είδε τα έσοδά του μειωμένα λόγω της πανδημίας, σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019 αλλά παράλληλα το 59% είδε αύξηση στις online πωλήσεις που ισοσκέλισε την αρνητική εικόνα του καλοκαιριού.

Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και αποτελεί μία παγκόσμια μηχανή αναζήτησης μόδας.

Χωρίς κατηγορία Τελευταίες ειδήσεις