Σάββατο, 11 Μαΐ
16oC Αθήνα

CEO του douleutaras.gr: Πάνω από 450 κλήσεις την ημέρα εν μέσω κορονοϊού

CEO του douleutaras.gr: Πάνω από 450 κλήσεις την ημέρα εν μέσω κορονοϊού

Μένουμε σπίτι για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορονοϊού κι αλλάζουν οι προτεραιότητές μας, καθώς 450 νοικοκυριά σε καθημερινή βάση, αναζητούν κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία, που θα παρέχει από υπηρεσίες απολύμανσης και καθαρισμού, μέχρι ηλεκτρολογικές και υδραυλικές. Οι κλήσεις ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Μιλώντας στο newsit.gr και τη Μαίρη Παπακωνσταντίνου ο κ. Ανδρέας Γραμμάτης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας εύρεσης επαγγελματιών, της douleutaras.gr τόνισε ότι από τις 10 Μαρτίου που ξεκίνησαν τα περιοριστικά μέτρα, μέχρι το βράδυ της 25ης Μαρτίου η πλατφόρμα δέθηκε 6.700 αιτήματα, ενώ διεκπεραιώθηκαν 1.700 περίπου εργασίες. Στη συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Γραμμάτης στο newsit.gr ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

Είναι αλήθεια ότι, από το διάστημα που ξεκίνησε ο κόσμος να μένει σπίτι, ως μέτρο προφύλαξης της εξάπλωσης του κορονοϊού, οι κλήσεις στην πλατφόρμα σας έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο;

Ναι έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Περισσότερο αυξήθηκε η ζήτηση για εργασίες που έχουν να κάνουν με μερεμέτια κι επισκευαστικές εργασίες. Από τις 10 Μαρτίου, που ξεκίνησαν τα περιοριστικά μέτρα, μέχρι το βράδυ της 25ης Μαρτίου έχουν αναρτηθεί περισσότερα από 6.700 αιτήματα που είναι περίπου 450 την ημέρα κι έχουν διεκπεραιωθεί 1.700 εργασίες.

Ποιες είναι οι εργασίες με τη μεγαλύτερη ζήτηση;

Η ζήτηση για απολύμανση είναι 8 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, αυξήθηκε η ζήτηση για υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εργασίες, ενώ την τελευταία εβδομάδα και οι εργασίες οικιακού καθαρισμού.

Ποιες εργασίες θεωρείτε ότι είναι απόλυτα χρήσιμες, δεδομένων των συνθηκών;

Δεδομένων των συνθηκών η εργασία απολύμανσης είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Από κει και πέρα, εναλλακτικά υπάρχει και η εργασία ενισχυμένου καθαρισμού, όπου οι οικιακές βοηθοί ακολουθώντας το πρωτόκολλο που έχει δώσει ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), καθαρίζει και ταυτόχρονα απολυμαίνει το χώρο, περιορίζοντας έτσι την εξάπλωση του ιού.

Πόσος χρόνος μεσολαβεί από την κλήση μέχρι την επίσκεψη του τεχνίτη;

Συνήθως, μεσολαβούν 20 με 25 δευτερόλεπτα για να ενημερωθεί ο τεχνίτης και κατά μέσο όρο 1 με 1,5 λεπτό για να καλέσει τον πελάτη.

Με πόσους τεχνίτες συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με 3.000 επαγγελματίες, που αναλαμβάνουν να εξυπηρετήσουν το φάσμα 90 διαφορετικών ειδικοτήτων. 

 Η εξυπηρέτηση είναι πανελλαδική ή αφορά μόνο κάποιες μεγάλες πόλεις;

Αφορά τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, όμως στα σχέδια μας περιλαμβάνεται η επέκταση του δικτύου μας και σε άλλες σημαντικές πόλεις.

Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ένας τεχνίτης για να ενταχθεί στο δίκτυο της douleutaras.gr;

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη, καθώς μέσα από τη σελίδα μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται στη σχετική ενότητα, θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί του. Αφού ακολουθήσει συνάντηση στο γραφείο μας, στη συνέχεια ο νέος τεχνίτης θα ενημερωθεί και θα εκπαιδευθεί από εμάς, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές του δικτύου μας.

Βρισκόμαστε σε περίοδο καραντίνας, που σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να ερχόμαστε σε κοντινή επαφή με τρίτους. Ποια είναι τα μέτρα ασφαλείας που παίρνει ο επαγγελματίας που επισκέπτεται αυτές τις ημέρες ένα σπίτι;

Είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και απαιτητικοί. Έχουμε προμηθευτεί και εφαρμόζουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως τα συστήνει το Υπουργείο Υγείας. Όλοι φορούν γάντια και μάσκες, χρησιμοποιούν αντισηπτικό, ενώ τηρούν απόσταση ασφαλείας από τον πελάτη και φυσικά απέχουν από την εργασία τους εφόσον είναι άρρωστοι.

Επειδή έχει πολύ ενδιαφέρον το ξεκίνημα μιας εταιρείας που γνωρίζει γρήγορη ανάπτυξη, θα Θέλατε να μας πείτε, πώς και πότε ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία της πλατφόρμας;

Ξεκινήσαμε το 2015 εν μέσω capital controls, παρατηρώντας το κενό που υπήρχε στην αγορά. Από τη μία οι ιδιώτες και οι εταιρείες που ήθελαν να βρουν έναν αξιόπιστο επαγγελματία, ενώ από τη άλλη υπάρχουν αρκετοί ελεύθεροι επαγγελματίες που δεν είχαν ένα αξιόπιστο μέσο προβολής για να προβάλουν την εργασία τους σε δυνητικούς πελάτες. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, εμείς καλύψαμε αυτό το κενό.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να εξελίσσουμε συνεχώς το προϊόν προς τον πελάτη. Επίσης, σύντομα θα παρέχουμε μία υπηρεσία που θα εγγυόμαστε την αποτελεσματικότητά της. Εάν ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος θα επιστρέφουμε τα χρήματα. Ανάλογες είναι οι απαιτήσεις μας, ώστε οι επαγγελματίες που είναι όλη μέρα στο δρόμο, να μπορούν να οργανώσουν σωστά το πελατολόγιο τους.  Στο πλαίσιο αυτό βγάζουμε νέα εργαλεία, για να μπορούν να είναι πιο οργανωμένοι και συστηματικοί, κι αυτό με τη σειρά του θα τους παρέχει τη δυνατότητα να τηρούν ακόμα πιο υψηλά κριτήρια ποιότητας.  Ακόμα, στα σχέδιά μας περιλαμβάνεται και το εξωτερικό, αφού πρώτα καλύψουμε την εσωτερική αγορά.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις