Παρασκευή, 29 Μαρ.
16oC Αθήνα

Callista: Η τσάντα που «διείσδυσε» στο Παλάτι του Μπάκιγχαμ – Το ελληνικό success story και τα σχέδια για τις ΗΠΑ

Callista: Η τσάντα που «διείσδυσε» στο Παλάτι του Μπάκιγχαμ – Το ελληνικό success story και τα σχέδια για τις ΗΠΑ

Η διεύρυνση των ηλεκτρονικών πωλήσεων και η περαιτέρω διείσδυση στην αμερικανική αγορά, βρίσκονται ψηλά στις προτεραιότητες της Callista Crafts, της ελληνικής φίρμας που με τις χειροποίητες τσάντες της έχει κατακτήσει το γυναικείο κοινό σε 8 χώρες του κόσμου, ανάμεσά τους και μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας. Σε ετήσια βάση κατασκευάζονται 10.000 χειροποίητα τεμάχια, με τις πωλήσεις να ανέρχονται σήμερα στα 1,8 εκατ. ευρώ.

Όταν η εικόνα με την Καμίλα, σύζυγο του Πρίγκιπα Καρόλου, να κρατάει τη τσάντα Callista στα βαφτίσια της μικρής Σάρλοτ, κόρης του δούκα και της δούκισσας του Κέιμπριτζ, είχε κάνει το γύρο του κόσμου, οι συνιδρύτριες και CEO της Callista Crafts κ.κ. Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη και Σίλια Σιγαλού, αισθάνθηκαν δικαιωμένες, ότι οι προσπάθειές τους να δημιουργήσουν ένα ποιοτικό προϊόν, είχε πλέον αναγνωριστεί ευρέως.

Oι πρώτες χειροποίητες τσάντες, δημιουργήθηκαν το 2013, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, παρ’ όλα αυτά, η πορεία που ακολούθησαν ήταν ανοδική.

Έτσι από 118 χιλιάδες ευρώ, που ήταν οι πωλήσεις τον πρώτο χρόνο που ιδρύθηκε, η εταιρεία, σήμερα – με βάση τον ισολογισμό του 2019 – οι πωλήσεις ανέρχονται σε 1,8 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία απασχολεί 35 άτομα.

Η ζήτηση για τα προϊόντα, δεν επηρεάστηκε ούτε κατά την περίοδο του lockdown, με τις παραγγελίες στο e-shop να ακολουθούν ανοδική πορεία, τονίζουν οι επικεφαλής. Όπως διευκρινίζουν, το πρώτο εξάμηνο του 2020, το ποσοστό των ηλεκτρονικών πωλήσεων επί του συνολικού τζίρου ανήλθε στο 21,73%,

Σύμφωνα δε, με τα στατιστικά στοιχεία της διοίκησης, τα προϊόντα Callista, διατίθενται σε 41 σημεία πώλησης σε 8 συνολικά χώρες, προς το παρόν. Την προτίμησή τους, στη φίρμα δείχνουν 7.000 μοναδικοί πελάτες το χρόνο. Στην Αμερική, η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη, γι’ αυτό και στα επεκτατικά σχέδια περιλαμβάνεται η περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας της στην αμερικανική αγορά. Επεκτατικά σχέδια υπάρχουν όμως και για την αγορά της Γαλλίας και της Μεγάλης Βρετανίας, καθώς και για άλλες ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο η επέκταση θα γίνει με προσεκτικά βήματα.

Callista: Η αρχή έγινε με τα σανδάλια

Οι κ.κ. Σιγαλού και Κωνσταντινίδου φίλες και με συγγενική μεταξύ τους σχέση, αποφάσισαν στις αρχές του 2013 να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να ασχοληθούν αρχικά με την κατασκευή δερμάτινων σανδαλιών. Όταν όμως κατασκεύασαν μία δερμάτινη τσάντα για δική τους χρήση, τα σχόλια και η αποδοχή του κοινωνικού τους περίγυρου, ήταν τόσο θετικά, που ώθησε τις δυο τους, στο να επικεντρωθούν περισσότερο στην κατασκευή δερμάτινων χειροποίητων τσαντών, χρησιμοποιώντας τους χαρακτηριστικούς κόμπους και το μακραμέ.. Από τα πρώτα δείγματα δουλειάς, και χρησιμοποιώντας το όνομα Callista από την ελληνική λέξη κάλλος (ομορφιά), οι παραγγελίες που δόθηκαν για τις χειροποίητες δερμάτινες τσάντες ήταν τόσο μεγάλες, που αρχικά εξέπληξαν και τις ίδιες.

Από τις πρώτες παραγγελίες της Μυκόνου, και τις παραγγελίες στην Ελβετία, από Ελβετούς που είχαν επισκεφθεί τη χώρα μας για τουριστικούς λόγους, σήμερα οι τσάντες Callista, διατηρούν τα πρώτα πατρόν και διευρύνουν τη γκάμα τους με νέα σχέδια, με σκοπό να καθιερώσουν παγκοσμίως το σήμα Callista στην κατηγορία των ποιοτικών αξεσουάρ.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις