Κυριακή, 5 Μαΐ
16oC Αθήνα

Από την λεμονάδα στα αναψυκτικά με κάνναβη – Μύθοι και αλήθειες από τον επικεφαλής της ΕΨΑ Μ. Τσαούτο

Από την λεμονάδα στα αναψυκτικά με κάνναβη – Μύθοι και αλήθειες από τον επικεφαλής της ΕΨΑ Μ. Τσαούτο

Ο γενικός διευθυντής της βιομηχανίας αναψυκτικών ΕΨΑ, Μ. Τσαούτος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr με αφορμή το νέο επιχειρηματικό της εγχείρημα, μιλά για τους μύθους και τις αλήθειες στα αναψυκτικά με κάνναβη, την εικόνα του κλάδου τους καλοκαιρινούς μήνες και τις αναπτυξιακές προοπτικές, ενώ εξηγεί γιατί οι Άραβες καταναλώνουν  τσάι με ροδάκινο.

Μετά από 96 χρόνια ζωής, η εταιρεία αναψυκτικών από την Αγριά Βόλου, που καθιερώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών αρχικά με την λεμονάδα της, τώρα,  ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, προχώρησε στην παραγωγή ενός πρωτοποριακού αναψυκτικού με πρώτη ύλη την βιομηχανική κάνναβη.

«Προσπαθούμε να διευρύνουμε τη γκάμα με νέα προϊόντα και νέες ιδέες, αφού αφουγκραστούμε τις ανάγκες της αγοράς. Ακολουθώντας τις τάσεις στο εξωτερικό, λανσάραμε το αναψυκτικό με κάνναβη.  Όμως υπάρχει ακόμα άγνοια. Δουλειά μας είναι να ενημερώσουμε τον κόσμο ότι άλλο προϊόν είναι η βιομηχανική κάνναβη και άλλο η μαριχουάνα. Στα σχέδιά μας προβλέπονται εξαγωγές σε Ευρώπη και Αμερική. Δυστυχώς οι αραβικές χώρες δεν είναι ανοιχτές να δεχθούν ακόμα τη βιομηχανική κάνναβη».

Η κατανάλωση χυμών και αναψυκτικών στην Ελλάδα

«Το καλοκαίρι η κατανάλωση είναι ίσως και τριπλάσια. Ο Έλληνας δεν πίνει πολλά αναψυκτικά το χειμώνα. Πριν 12 χρόνια η ελληνική αγορά αναψυκτικών ήταν σχεδόν διπλάσια, κοντά στα 700 εκατ. ευρώ. Σήμερα έχει πέσει κάτω από τα 400 εκατ. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης.  Δυστυχώς, καθώς το στοίχημα του τουρισμού για 30 εκατ. ευρώ δεν πρόκειται να πετύχει, η αγορά αναψυκτικών ποντάρει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και στις καλές καιρικές συνθήκες, να διατηρηθεί δηλαδή ζεστός ο καιρός τουλάχιστον μέχρι και τον Οκτώβριο»

Οι εξαγωγές και οι τάσεις στις ξένες αγορές

«Το καλό για τις εγχώριες εξαγωγικές επιχειρήσεις είναι ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλή φήμη στο εξωτερικό.  Στην Ελλάδα η πορτοκαλάδα για παράδειγμα έχει 20% χυμό, όταν σε άλλες χώρες το ποσοστό είναι μηδέν.  Ευχάριστα μας εξέπληξε το Κουβέιτ, που, παρά το γεγονός ότι είναι μικρή χώρα με 5 εκατ. κατοίκους, ωστόσο ο όγκος πωλήσεων είναι πολύ καλός. Εκεί ο νούμερο ένα κωδικός είναι το τσάι με ροδάκινο.  Στα προσεχή μας σχέδια περιλαμβάνεται η επαναχάραξη στρατηγικής στο Ισραήλ»

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη 

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις