Οικονομία

Απόβαση και της ιαπωνικής εταιρείας Sony στον Πειραιά

Οι επενδύσεις της Cosco έφεραν στον Πειραιά τις κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών Huawei και ZTE, τον αμερικανικό όμιλο Hewlett Packard, ενώ θέλει τώρα και η ιαπωνική εταιρεία Sony να χρησιμοποιήσει το λιμάνι ως κόμβο για τις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης πολλαπλασιάζοντας τις θέσεις εργασίας, αναφέρει η Deutsche Welle.

«Το λιμάνι του Πειραιά εξελίσσεται με μαζικές επενδύσεις σε κόμβο για πλοία κοντέινερ», σημειώνει δημοσίευμα της Badische Zeitung.

Ο αρθρογράφος παρατηρεί τις αλλαγές που επέφεραν στη λειτουργία του λιμανιού οι επενδύσεις της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco, σημειώνοντας ότι η εν λόγω εταιρεία «διαχειρίζεται στον Πειραιά ένα από τα σημαντικότερα διαμετακομιστικά της κέντρα παγκοσμίως».

«η Cosco δημιούργησε περίπου 1000 νέες θέσεις εργασίας στον Πειραιά, ενώ αναμένεται να προστεθούν άλλες 700. Το λιμάνι εξελίσσεται ολοένα περισσότερο σε μηχανή ανάπτυξης για την περιοχή»

Όπως σχολιάζει: «Ξεκινώντας μετριοπαθώς το 2009 θα μπορούσε σύντομα να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο λιμάνι για κοντέινερ στη Μεσόγειο. Μετά τις κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών Huawei και ZTE αλλά και τον αμερικανικό όμιλο Hewlett Packard, θέλει τώρα και η ιαπωνική εταιρεία Sony να χρησιμοποιήσει τον Πειραιά ως κόμβο για τις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης».

οι Κινέζοι έχουν μεγάλα σχέδια καθώς φιλοδοξούν να κάνουν τον Πειραιά εμπορικό κόμβο για την εισαγωγή ασιατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και μεταφοράς ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην Ασία

Ο αρθρογράφος υπογραμμίζει ότι «η Cosco δημιούργησε περίπου 1000 νέες θέσεις εργασίας στον Πειραιά, ενώ αναμένεται να προστεθούν άλλες 700. Το λιμάνι εξελίσσεται ολοένα περισσότερο σε μηχανή ανάπτυξης για την περιοχή».

Όπως σχολιάζεται, «έτσι ο Πειραιάς ωριμάζει ακόμη περισσότερο στο ρόλο του ως πύλη στην Ευρώπη. Στη Μεσόγειο αναρριχήθηκε στο μεταξύ στην τρίτη θέση των λιμανιών διακίνησης κοντέινερ μετά τα ισπανικά λιμάνια Αλγεθίρας και Βαλένθια, ενώ βρίσκεται ήδη στην όγδοη θέση στην Ευρώπη σύμφωνα με στοιχεία της υπηρεσίας Port Monitor».

Ο αρθρογράφος σημειώνει κλείνοντας ότι «οι Κινέζοι έχουν μεγάλα σχέδια», καθώς φιλοδοξούν να κάνουν τον Πειραιά εμπορικό κόμβο για την εισαγωγή ασιατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και μεταφοράς ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην Ασία.

Πηγή Deutsche Welle

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Πώς η συμφωνία Τραμπ – Φον ντερ Λάιεν βάζει φωτιά στις τιμές ενέργειας της Ελλάδας
Εισαγωγές αμερικανικής ενέργειας 8 δισ. ευρώ «αναλογούν» στην Ελλάδα, κάτι που «κουμπώνει» με την ευρωπαϊκή υποχρέωση της χώρας για πλήρη απεξάρτηση από το ρωσικό φυσικό αέριο έως το 2027
Πώς η συμφωνία Τραμπ – Φον ντερ Λάιεν βάζει φωτιά στις τιμές ενέργειας της Ελλάδας
Αυτή είναι η τελική συμφωνία μεταξύ Τραμπ και φον ντερ Λάιεν για δασμούς, ενέργεια, επενδύσεις – Όλοι οι όροι
Η συμφωνία εξυπηρετεί τα βασικά οικονομικά συμφέροντα της ΕΕ σε σταθερές και προβλέψιμες εμπορικές και επενδυτικές σχέσεις μεταξύ της ΕΕ και των ΗΠΑ, αναφέρεται στο έγγραφο της Κομισιόν
Η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, μετά την ανακοίνωση της εμπορικής συμφωνίας μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ, στη Σκωτία 1