Πέμπτη, 2 Μαΐ
18oC Αθήνα

Αυτό είναι το νέο Caremarket.gr

Αυτό είναι το νέο Caremarket.gr

Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη συμφωνία στην Ελλάδα στον χώρο των online supermarket. Αυτή αφορά το Caremarket.gr και το Yoda.gr που ενώνουν τις δυνάμεις τους, και το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερη ποιότητα και ακόμα καλύτερες τιμές για τον καταναλωτή.

Το CareMarket.gr και το Υoda.gr είναι δύο από τα πλέον δυναμικά online supermarket. Με τη συμφωνία για την συνένωσή τους θα εδραιωθούν ως το μεγαλύτερο αμιγώς online supermarket σε πελατολόγιο και όγκο πωλήσεων, με την κεφαλαιοποίηση ενός μεριδίου αγοράς που θα ξεπερνά το 25%, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά.

Η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει την προοδευτική από κοινού λειτουργία των δύο εταιρειών, την διατήρηση της πλατφόρμας του Caremarket.gr, ως βασικού brand του νέου σχήματος και την ανάληψη του management από το yoda.gr.

Στόχος της κοινής πλέον πλατφόρμας των δυο online supermarket είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πελάτες. Περισσότερα προϊίντα, καλύτερες τιμές και άμεση εξυπηρέτηση.

Η πρώτη μεγάλη συμφωνία στον χώρο, αναμένεται να λειτουργήσει προς όφελος του συνόλου της αγοράς του online, δημιουργώντας τις συνθήκες για αύξηση του online grocery retail, συνολικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetail Audit της Convert Group, η οποία καταγράφει σε πραγματικό χρόνο στοιχεία πωλήσεων των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, οι συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις για το 2017 του λιανεμπορίου τροφίμων, εκτιμώνται σε 37 εκατ. ευρώ, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 50% που καταγράφηκε στην αγορά είναι ιδιαίτερα υψηλός και αντίστοιχος με αυτόν αγορών του εξωτερικού.

Οι σχετικές προβλέψεις προσδιορίζουν ότι το 2020 το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στην αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα θα ξεπεράσει το 1%, με πωλήσεις της τάξης των 180-200 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, τα προϊόντα που επιλέγουν να αγοράσουν πλέον οι καταναλωτές από online supermarket αρχίζουν να παρουσιάζουν όλο και μικρότερες διαφορές σε σχέση με τις αγορές σε φυσικά καταστήματα, ενώ το μέσο «καλάθι» στα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ καταγράφεται ιδιαίτερα υψηλό στα 88,5 ευρώ, δεδομένα που καταδεικνύουν τη δυναμική προοπτική της αγοράς για τα επόμενα χρόνια.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις