Οικονομία

ΔΕΗ: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το 24% του ΑΔΜΗΕ

Στην προκήρυξη του διαγωνισμού «Για την απόκτηση συμμετοχής 24% στο μετοχικό κεφάλαιο του ΑΔΜΗΕ» προχώρησε σήμερα η ΔΕΗ, μία ημέρα μετά τη σχετική έγκριση από τη γενική συνέλευση των μετόχων της επιχείρησης.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η «πρόσκληση υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος» δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ και περιγράφει το πλαίσιο και τη διαδικασία του διαγωνισμού. Στην πρώτη φάση, θα γίνει η επιλογή των ενδιαφερομένων που διαθέτουν τη νομική, χρηματοοικονομική και τεχνική ικανότητα για την απόκτηση του 24% του ΑΔΜΗΕ, ενώ η δεύτερη φάση περιλαμβάνει το νομικό, οικονομικό και τεχνικό έλεγχο του ΑΔΜΗΕ, καθώς και την υποβολή δεσμευτικών προσφορών.
Ο προτιμητέος στρατηγικός επενδυτής θα επιλεγεί αποκλειστικά επί τη βάσει της οικονομικής προσφοράς. Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει στις 26 Ιουλίου, ενώ η επιλογή θα ολοκληρωθεί, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου και ο διαχωρισμός ως τις 28 Φεβρουαρίου 2017. Χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι είναι οι HSBC Bank, Citigroup Global Markets και NBG Securities.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Επίσκεψη Χατζηδάκη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης – Κομβικής σημασίας η επέκταση του Προβλήτα 6 για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας
Η διοίκηση του ΟΛΘ παρουσίασε την πρόοδο του στρατηγικού επενδυτικού προγράμματος και τις προοπτικές ανάδειξης του λιμένα σε βασική πύλη μεταφορών για τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη
Επίσκεψη Χατζηδάκη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης – Κομβικής σημασίας η επέκταση του Προβλήτα 6 για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας