Οικονομία

Dow Jones: Ξεπέρασε για πρώτη φορά τις 22.000 μονάδες χάρη στην Apple

Χάρη στη ραγδαία άνοδο των μετοχών της εταιρείας Apple ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones ξεπέρασε για πρώτη φορά σήμερα το όριο των 22.000 μονάδων στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με το άνοιγμα της συνεδρίασης στη Γουόλ Στριτ ο δείκτης έφτασε στις 22.010,28 μονάδες (αύξηση κατά 0,21%). Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας κέρδισε 30,28 μονάδες (+0,48%) φτάνοντας στις 6.393,22 μονάδες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα