Κυριακή, 25 Φεβ.
17oC Αθήνα

Κεφαλογιάννη: Η στρατηγική για τον Τουρισμό στην 1η συνεδρίαση του ΕΟΤ για το 2024

Κεφαλογιάννη: Η στρατηγική για τον Τουρισμό στην 1η συνεδρίαση του ΕΟΤ για το 2024

H προσαρμογή στα νέα δεδομένα της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης και βεβαίως η καινοτομία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού, τόνισε η υπουργός κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη στην πρώτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΤ για το 2024.

Η κα Κεφαλογιάννη, στη συνεδρίαση με τον ΕΟΤ, προσδιόρισε τους γενικούς και ειδικούς στόχους της Στρατηγικής Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος, τονίζοντας την ανάγκη βελτίωσης της υψηλής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς, με περαιτέρω αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων αλλά και της κατά κεφαλήν δαπάνης. Καθοριστικό είναι, είπε η κυρία Κεφαλογιάννη, η άμβλυνση της εποχικότητας μέσω και της προώθησης ενός διαφοροποιημένου προϊόντος και των μορφών τουρισμού που θα έχουν το χαρακτήρα της «μοναδικής και πολυθεματικής εμπειρίας».

Επικοινωνιακή καμπάνια

Όπως τόνισε μεταξύ άλλων, το νέο περιεχόμενο θα πρέπει να προβάλει την σύγχρονη όψη της χώρας, ως προορισμού βιώσιμου και με ευαισθησία προς θέματα που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Θα παρακινεί τους επισκέπτες επαναλαμβανόμενους και μη με κίνητρο νέες, ξεχωριστές εμπειρίες. Θα πρέπει επίσης να δίνεται έμφαση στην προβολή προορισμών με εικόνες που μεταδίδουν απλότητα, ανακάλυψη, περιπέτεια και ελευθερία, όπως επίσης και σε πολιτιστικές εμπειρίες που είναι πολύ διαφορετικές από τα βιώματα του επισκέπτη.

Παράλληλα καθώς αυξάνεται συνεχώς η χρήση των φορητών συσκευών ως μέσων για επιλογή προορισμών και πραγματοποίηση κρατήσεων, το περιεχόμενο επικοινωνίας θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο κατά προτεραιότητα στους χρήστες φορητών συσκευών.

Ψηφιακός Τουριστικός Χάρτης

Η υπουργός αναφέρθηκε ακόμη στο έργο που έχει ενταχθεί προς χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, που αφορά στον «Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ» επισημαίνοντας τη δημιουργία Ψηφιακού Τουριστικού Χάρτη στον οποίο θα παρουσιάζεται με λεπτομέρεια το τουριστικό προϊόν της χώρας και θα αποτυπώνονται τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε προορισμού.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις