Οικονομία

Μεγαλύτερος μπαταχτσής το Κράτος – Γιγαντώνεται το έλλειμμα

Στα 6,628 δις ευρώ έχουν φτάσει τα φέσια του Δημοσίου τον Ιούνιο έναντι 6,487 δις ευρώ τον Μάιο.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών οι χειρότεροι κακοπληρωτές είναι τα ασφαλιστικά ταμεία, με φέσια ύψους 2,662 δις ευρώ και ακολουθούν τα νοσοκομεία με 1,848 δις ευρώ.
 
Τα χειρότερα όμως έρχονται από την ανάλυση των στοιχείων του προυπολογισμού.
 
Τους πέντε πρώτους μήνες του 2011 τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 22,539 δις ευρώ ενώ τα έξοδα ήταν 38,9378 δις ευρώ.
 
Δηλαδή τον Ιούνιο το έλλειμμα εμφανίζεται αυξημένο κατά 16,399 δις ευρώ από 13,759 δις ευρώ τον Ιούνιο του 2010.
 
Διογκώθηκε και το πρωτογενές έλλειμμα που από 7,915 δις ευρώ το Μάιο έφτασε στα 9,390 δις ευρώ.
 
Διαβάστε επίσης :
 
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα