Τρίτη, 23 Απρ.
19oC Αθήνα

Το (κερδισμένο) στοίχημα της Πλαίσιο έχει χρώμα… λευκό

Το (κερδισμένο) στοίχημα της Πλαίσιο έχει χρώμα… λευκό

Κερδισμένη από το «στοίχημα» των οικιακών συσκευών αναδεικνύεται η Πλαίσιο. Παρά την κρίση που προκάλεσε η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού, οι πωλήσεις σε ψυγεία, πλυντήρια, φούρνους κι άλλες συσκευές αυτής της κατηγορίας κατέγραψαν αύξηση μεγαλύτερη του 70%, στο τρίτο τρίμηνο του 2020.  

Η πορεία που καταγράφουν οι πωλήσεις οικιακών συσκευών από την Πλαίσιο, δικαιώνει την επενδυτική επιλογή του προέδρου Γιώργου Γεράρδου και του διευθύνοντος συμβούλου – αντιπροέδρου Κώστα Γεράρδου να επενδύσουν σε έναν κλάδο που για πολλά χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης βρισκόταν σε στασιμότητα. 

Η -αν μη τι άλλο- εντυπωσιακή ανάπτυξη που κατέγραψε η Πλαίσιο χάρη στις λευκές συσκευές ώθησε την εταιρία να δημιουργήσει νέα τμήματα οικιακών συσκευών σε άλλα τρία καταστήματά της: στην Αργυρούπολη, την Ευκαρπία Θεσσαλονίκης και τα Χανιά Κρήτης, ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει ακόμη περισσότερους από τους πελάτες της.

Η κίνηση αυτή, αποτελεί, εξάλλου, μέρος της στρατηγικής της οικογένειας Γεράρδου να υλοποιεί πρωτίστως επενδύσεις σε υποδομές logistics & e-commerce και δευτερευόντως σε λελογισμένη αύξηση του δικτύου των καταστημάτων Πλαίσιο, ενισχύοντας έτσι το μοντέλο omnichannel.

«Νίκησαν» και το lockdown

Η στροφή των καταναλωτών στις οικιακές συσκευές, έγινε με τη σταθεροποίηση του οικονομικού κλίματος και την αυξημένη ζήτηση από νέα ενοικιαζόμενα δωμάτια. 

Ήδη, στο εννεάμηνο του 2020, ο τζίρος των οικιακών συσκευών της Πλαίσιο, ξεπέρασε κατά πολύ, ακόμα και τον αρχικό στόχο, ο οποίος είχε τεθεί από την εταιρία όταν δεν είχε ακόμα συμβεί το ξέσπασμα της πανδημίας και άρα δεν είχε ληφθεί υπόψη η σημαντική πτώση πωλήσεων που επέφερε το lockdown στην αγορά.

Η στρατηγική που χάραξε, την έκανε να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της κατά την κρίσιμη περίοδο του lockdown, καθώς η εταιρεία ανταποκρίθηκε στη υπόσχεση που έδωσε προς τους καταναλωτές της για αξιόπιστη, συνεπή και ασφαλή παράδοση των παραγγελιών τους. Αρκεί να σημειωθεί, ότι, το 90% των παραγγελιών το διάστημα της καραντίνας, παραδόθηκε σε διάστημα από μία έως δύο ημέρες. Ταυτόχρονα η εταιρεία κατάφερε να συγκρατήσει το 80% των πωλήσεών της.

Η ετοιμότητα και ανταπόκριση της Πλαίσιο, την περίοδο του lockdown συνέβαλε, ώστε το πρώτο εξάμηνο του 2020, να εμφανίσει εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα: Η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 8%, στα 148,6 εκατ. ευρώ (από 137,5 εκατ. ευρώ), ο EBITDA σταθεροποιήθηκε σε ελαφρά υψηλότερα επίπεδα (+1,5%) και πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία σημείωσε αύξηση 85,5%.

Βελτίωση σημειώθηκε και στην ταμειακή ρευστότητα, σε διψήφιο ποσοστό που υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ, με την σταθερή καθαρή ρευστότητα να φτάνει στα 29,2 εκατ. ευρώ. Σταθερά ισχυρά παρέμειναν και τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου, ξεπερνώντας τα 93 εκατ. Ευρώ.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις