Οικονομία

Χαράτσι χωρίς λόγο σε όσους έκλεισαν τα μπλοκάκια

Αλαλούμ επικρατεί με την προκαταβολή φόρου στα μπλοκάκια. Πολλοί είναι εκείνοι που πλήρωσαν το χαράτσι παρά το γεγονός ότι έκλεισαν το μπλοκάκι τους.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων έστειλε εγκύκλιο με την οποία αναφέρει ότι όσοι είχαν μπλοκάκι και το έκλεισαν και δεν έκαναν νέα έναρξη μέσα στο 2017 δεν οφείλουν να πληρώσουν το χαράτσι της προκαταβολής φόρου.

Τι αναφέρει η εγκύκλιος

Στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι “με βάση τη δήλωση που υποβάλλει ο φορολογούμενος και τους λοιπούς τίτλους βεβαίωσης που προβλέπονται στον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας βεβαιώνεται ποσό ίσο με το 100% του φόρου που προκύπτει από επιχειρηματική δραστηριότητα για το φόρο που αναλογεί στο εισόδημα του διανυόμενου φορολογικού έτους”.

Έτσι εάν φέτος δεν υπάρχουν εισοδήματα τότε δεν βεβαιώνεται και προκαταβολή φόρου.

Έτσι πολλοί είναι εκείνοι που πλήρωσαν περισσότερα χρήματα και θα πρέπει τώρα, αν και αυτό δεν διευκρινίζεται, να πάνε με τα δικαιολογητικά τους και να ζητήσουν νέα εκκαθάριση φόρου.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φόρος εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ: Μειώσεις το 2027 για οικογένειες, επαγγελματίες και ιδιοκτήτες – Όλα τα φορολογικά μέτρα στο προσχέδιο προϋπολογισμού
Μηδενικός συντελεστής έως 20.000 ευρώ για τρίτεκνους και αγρότες, αλλαγές στο τεκμαρτό εισόδημα και κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος στην περιφέρεια – Οι παρατάσεις στα ακίνητα και οι αυξήσεις φόρων
Close up of male hand pointing at creative polygonal euro sign on gray wall background. Online banking, money and trade concept