Χρηστικά

Νέο λίφτινγκ στις εισφορές αλληλεγγύης συνταξιούχων – Θα απαλλάσσεται η προσαύξηση της σύνταξης λόγω συνέχισης της απασχόλησης

Οι εισφορές αλληλεγγύης θα επιβάλλονται επί της σύνταξης προ της προσαύξησης
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Άλλη μία αλλαγή στο καθεστώς εφαρμογής των εισφορών αλληλεγγύης των συνταξιούχων επί των κυρίων συντάξεων ετοιμάζει η κυβέρνηση.

Αρμόδια στελέχη του υπ. Εργασίας επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες το αμέσως επόμενο διάστημα θα έλθει διάταξη, σύμφωνα με την οποία, η προσαύξηση την οποία θα λάβουν οι εργαζόμενοι συνταξιούχοι στη σύνταξη τους (λόγω της απασχόληση τους), τελειώνοντας την απασχόληση δεν θα υπολογίζεται στη βάση υπολογισμού της εισφοράς αλληλεγγύης συνταξιούχων.

Αντίθετα θα υπολογίζεται επί της σύνταξης προ της προσαύξησης. Μάλιστα, ορισμένες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγω για αναδρομικής ισχύ της απαλλαγής στην προσαύξηση της σύνταξης. Εφόσον επαληθευθεί το σενάριο αυτό, θα είναι η δεύτερη αλλαγή στο σύστημα επιβολής των εισφορών αλληλεγγύης συνταξιούχων μετά το 2024.

Υπενθυμίζεται πως με διάταξη που πέρασε πέρσι, από 1ης Ιανουαρίου 2025, οι εισφορές αλληλεγγύης συμπαρασέρνονται από την εκάστοτε αύξηση των κύριων συντάξεων με συνέπεια την αύξηση όσων συνταξιούχων απαλλάσσονται από αυτή.

Κατά τ΄ άλλα, πληροφορίες του newsit.gr αναφέρουν πως δεν προβλέπεται κάποια άλλη αλλαγή στο σύστημα των εισφορών αλληλεγγύης, αλλά ούτε στην κράτηση 10% υπέρ ΕΦΚΑ στο εισόδημα των εργαζόμενων συνταξιούχων από απασχόληση. 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές: Από «κόσκινο» θα περνούν τα στοιχεία από ΑΑΔΕ, ΕΛΓΑ και ασφαλιστικές
Οι διασταυρώσεις επεκτείνονται σε κατοίκους και επιχειρήσεις που διαθέτουν ακίνητο, εγκατάσταση ή έδρα στην πληγείσα περιοχή, ακόμη και αν δεν έχουν υποβάλει αίτηση κρατικής αρωγής
An insurance adjuster investigates an insurance claim, to determine wall and ceiling damage, using a smartphone.
Κρυπτονομίσματα: Φόρος 10% στην υπεραξία και τεκμήριο στις αγορές – 12 μήνες για δήλωση παλαιών κερδών χωρίς επιβαρύνσεις
Πώς θα υπολογίζεται η υπεραξία, τι ισχύει για ζημιές, staking, πληρωμές, κληρονομιές και δωρεές – Ο κίνδυνος μηδενικής τιμής κτήσης χωρίς παραστατικά
bitcoin