Χρηστικά

Ποιοι συνταξιούχοι και δικαιούχοι επιδομάτων θα λάβουν την ενίσχυση των 250 ευρώ κάθε Νοέμβριο

Εκτιμάται ότι το μέτρο αφορά 1,44 εκατομμύρια πολίτες και το ετήσιο κόστος ανέρχεται στα σε 360 εκατ. ευρώ
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια με τα οποία θα δοθεί η ενίσχυση των 250 ευρώ στους χαμηλοσυνταξιούχους, τους ανασφάλιστους υπερήλικες και τους δικαιούχους επιδομάτων ΑμεΑ παρουσίασε σήμερα (22.4.2025) ο υπουργός Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης σε συνέχεια της σχετικής εξαγγελίας του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε πως θεσπίζεται σε μόνιμη βάση ετήσια οικονομική ενίσχυση ύψους 250 ευρώ καθαρά για τους χαμηλοσυνταξιούχους, τους δικαιούχους αναπηρικών επιδομάτων και τους ανασφάλιστους υπερήλικες.

Η οικονομική ενίσχυση θα καταβάλλεται έως 30 Νοεμβρίου εκάστου έτους, ξεκινώντας από τον Νοέμβριο του 2025. Εκτιμάται ότι αφορά 1,44 εκατομμύρια συμπολίτες μας και το ετήσιο κόστος ανέρχεται στα σε 360 εκατ. ευρώ.

Δικαιούχοι είναι:

  • Συνταξιούχοι άνω των 65 ετών με ετήσιο εισόδημα έως 14.000 ευρώ για άγαμους και περιουσία έως 200.000 ευρώ.
  • Συνταξιούχοι με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα έως 26.000 ευρώ για έγγαμους ή όσους έχουν σύμφωνο συμβίωσης και περιουσία έως 300.000 ευρώ.
  • Ανασφάλιστοι υπερήλικες (σ.σ προβλέπονται ήδη εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια).
  • Δικαιούχοι των επιδομάτων αναπηρίας που καταβάλλονται από τον ΟΠΕΚΑ και τον e-ΕΦΚΑ (χωρίς εισοδηματικά, περιουσιακά κριτήρια)
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές: Από «κόσκινο» θα περνούν τα στοιχεία από ΑΑΔΕ, ΕΛΓΑ και ασφαλιστικές
Οι διασταυρώσεις επεκτείνονται σε κατοίκους και επιχειρήσεις που διαθέτουν ακίνητο, εγκατάσταση ή έδρα στην πληγείσα περιοχή, ακόμη και αν δεν έχουν υποβάλει αίτηση κρατικής αρωγής
An insurance adjuster investigates an insurance claim, to determine wall and ceiling damage, using a smartphone.
Κρυπτονομίσματα: Φόρος 10% στην υπεραξία και τεκμήριο στις αγορές – 12 μήνες για δήλωση παλαιών κερδών χωρίς επιβαρύνσεις
Πώς θα υπολογίζεται η υπεραξία, τι ισχύει για ζημιές, staking, πληρωμές, κληρονομιές και δωρεές – Ο κίνδυνος μηδενικής τιμής κτήσης χωρίς παραστατικά
bitcoin