Παρασκευή, 26 Απρ.
17oC Αθήνα

ΖeniΘ: «Τα συστατικά που οδηγούν μια ομάδα ενέργειας στην κορυφή είναι: Εμπιστοσύνη, Τεχνογνωσία και Καινοτομία»

ΖeniΘ: «Τα συστατικά που οδηγούν μια ομάδα ενέργειας στην κορυφή είναι: Εμπιστοσύνη, Τεχνογνωσία και Καινοτομία»

Ψηλά τον πήχη στην απαιτητική ενεργειακή αγορά της χώρας, βάζει η πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου ΖeniΘ.

Για τις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρει σε νοικοκυριά, επιχειρήσεις και δημόσια κτήρια, καθώς και για τη στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας μιλάει στο newsit.gr ο Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ κ. Μάνος Εξαρχουλάκος.

Ποιος είναι ο στόχος της ZeniΘ όσον αφορά τις υπηρεσίες της προς τον καταναλωτή;
Η ΖeniΘ είναι ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα. Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.  Στη ZeniΘ προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από ενεργειακές υπηρεσίες και προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, με στόχο να διευκολύνουμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Αν έπρεπε να επιλέξετε τρεις λέξεις για να περιγράψετε τη ΖeniΘ, ποιες θα ήταν αυτές;
Θα επέλεγα αυτές που είναι συνυφασμένες με την ιστορία και την προσφορά της: Καινοτομία, εμπειρία, εμπιστοσύνη.   Καινοτομία σε ένα πλήθος προϊόντων και ενεργειακών υπηρεσιών που συνεχώς εμπλουτίζονται – γίνονται ψηφιακές για μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές, εφόσον κάνει τις συναλλαγές του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια – είναι φτιαγμένες για τις εξειδικευμένες ανάγκες του στην ενέργεια, είτε για το σπίτι είτε για την επιχείρησή τους και που συμπληρώνονται από πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες που στηρίζουν και διευκολύνουν τον οικονομικό προϋπολογισμό.    Εμπειρία γιατί δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια στην ελληνική αγορά ενέργειας αλλά φέρει και την τεχνογνωσία του μετόχου της από τις ώριμες αγορές του εξωτερικού, και ασφαλώς εμπιστοσύνη.  Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να τη διατηρεί και να την ενδυναμώνει διαρκώς. Στεκόμαστε δίπλα τους ως πραγματικός ενεργειακός σύμβουλος για να δούμε τις πραγματικές ανάγκες τους, μιλώντας τους ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τα προϊόντα και τις προσφορές μας.

Εν μέσω της πανδημίας είδαμε μια ραγδαία αύξηση των ψηφιακών υπηρεσιών. Πώς αντιμετωπίσατε τα νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη;
H ZeniΘ και προσαρμόστηκε αμέσως στις νέες συνθήκες και εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Έτσι ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες στις οποίες πρωτοπορεί και μας μεταλαμπαδεύει ο μέτοχός μας ΕΝΙ εδώ και χρόνια.   Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.   Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.   Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.   Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Αυτές τις ημέρες βλέπουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη προσφορά ενέργειας στο πλαίσιο της Red Week της ZeniΘ; Τι προσφέρετε στον καταναλωτή;
H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά «στο κόκκινο» από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.   Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.   Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή – η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση – έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

Είδαμε και τον Παναγιώτη Γιαννάκη και πολλά γνωστά ονόματα να μιλούν για την κορυφαία ομάδα ενέργειας. Ποια είναι αυτή η ομάδα;
Είναι μεγάλη τιμή για μας όλοι αυτοί οι άνθρωποι να μιλούν για μας και να μας δείχνουν την εμπιστοσύνη τους. Πράγματι, η «Κορυφαία Ομάδα», με ιστορία και εκατοντάδες χιλιάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα, κερδίζει και μεγαλώνει συνεχώς, δεχόμενη στους κόλπους της ανθρώπους καταξιωμένους σαν τον Παναγιώτη Γιαννάκη, τον Άκη Πετρετζίκη, τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, την Πόπη Τσαπανίδου, που είναι κορυφαίοι κι οι ίδιοι στους τομείς που δραστηριοποιούνται.   Η Κορυφαία Ομάδα ωστόσο δεν είναι μόνο οι διάσημοι. Γιατί κάθε πελάτης είναι σημαντικός για μας, ανεξαρτήτως του ποιος είναι και πόσο διάσημος ή μη είναι. Για μας μέλος της ομάδας μας είναι κάθε πελάτης μας, υφιστάμενος ή νέος που μας εμπιστεύεται. Γι’ αυτό θέλουμε να στεκόμαστε δίπλα του, ανταποδίδοντας έμπρακτα αυτή την εμπιστοσύνη. Εμπιστοσύνη, Τεχνογνωσία και Καινοτομία: Αυτά είναι τα συστατικά που οδηγούν μια ομάδα ενέργειας στην κορυφή!

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις