Ο κ. Αβραμόπουλος είπε ότι αν δεχτούμε ότι ο τέταρτος θεσμός της χώρας είναι άκρο,τότε θα πρέπει να δεχτούμε ότι έχουμε πολιτική και συνταγματική ανωμαλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ OnAlert.gr

Ο κ. Αβραμόπουλος είπε ότι αν δεχτούμε ότι ο τέταρτος θεσμός της χώρας είναι άκρο,τότε θα πρέπει να δεχτούμε ότι έχουμε πολιτική και συνταγματική ανωμαλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ OnAlert.gr