Πολιτική

Γενοκτονία Ποντίων – Σακελλαροπούλου: «Η αναγνώρισή της αυτονόητο και ελάχιστο χρέος μας»

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Τιμάμε σήμερα τη μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων του Ποντιακού Ελληνισμού που εξοντώθηκαν  με απάνθρωπο και αποτρόπαιο τρόπο πριν από έναν αιώνα». Με αυτόν τον τρόπο ξεκινά το μήνυμά της για την σημερινή ημέρα της Γενοκτονίας των Ποντίων, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Και συνεχίζει: «Παράλληλα εξαίρουμε τον ηρωικό βίο των Ελλήνων του Πόντου που διασώθηκαν και συνέβαλαν τα μέγιστα στην ανόρθωση και την πρόοδο της μητέρας πατρίδας, στην οικονομική ανάπτυξη και τον πλούτο της πολιτισμικής μας ταυτότητας».

Η κα Σακελλαροπούλου σημειώνει επίσης ότι: «Η αναγνώριση της Γενοκτονίας υπήρξε αυτονόητο και ελάχιστο χρέος της χώρας μας. Η διαφύλαξη της ιστορικής μνήμης δεν εξαντλεί τη δυναμική της στο παρελθόν. Λειτουργεί συμβολικά και αποτρεπτικά για το μέλλον. Η σημερινή ημέρα είναι μια ζωντανή και διαρκής υπόμνηση σε όλη τη διεθνή κοινότητα της σπουδαίας σημασίας που έχει για την ειρηνική συνύπαρξη των λαών η ηθική της ευθύνης και της συγγνώμης. Η απερίφραστη καταδίκη των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας είναι μια πράξη με βαθιά πολιτική και ανθρώπινη αξία».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το PosoKanei ήρθε για να μείνει και κάθε εβδομάδα θα γίνεται καλύτερο – Επιδότηση έως και 36.000 ευρώ για την «Ανακαίνιση Κατοικίας»
«Η ακρίβεια παραμένει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα νοικοκυριά και δεν υπάρχουν εύκολες ή μαγικές λύσεις. Υπάρχει μόνο συνεχής προσπάθεια, σε πολλά επίπεδα ταυτόχρονα» γράφει στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο 40
Γιώργος Σιακαντάρης: Η βελόνα του ΠΑΣΟΚ έχει κολλήσει και όχι λόγω του Ανδρουλάκη – Δέχομαι προσωπικές επιθέσεις γι’ αυτά που λέω από το 2010
«Δέχομαι το 2026 προσωπικές επιθέσεις για απόψεις που έχω εκφράσει από τις αρχές της δεκαετίας του 2010» γράφει στην ανάρτησή του
Γιώργος Σιακαντάρης 8
Μαρία Καρυστιανού: Αν νομοθετηθεί ο όρος γυναικοκτονία θα είναι σαν να λέω ότι η γυναίκα ανήκει στις ευάλωτες ομάδες
«Ο όρος γυναικοκτονία τονίζει τη διάκριση μεταξύ των γυναικών και των ανδρών. Τοποθετεί τη γυναίκα στις ευάλωτες ομάδες, Δεν πιστεύω ότι η γυναίκα είναι αδύναμο φύλο», υποστήριξε η πρόεδρος της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία»
Μαρία Καρυστιανού
31