Πολιτική

Κορονοϊός – Βασίλης Λεβέντης: Αποσωληνώθηκε μετά από δύο μήνες – Έχει χάσει 27 κιλά

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αισθητή βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας του Βασίλη Λεβέντη, ο οποίος από τις 25 Σεπτεμβρίου νοσηλεύεται με κορονοϊό στον Ευαγγελισμό.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο κ. Λεβέντης έχει λάβει εξιτήριο από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ωστόσο παραμένει στο νοσοκομείο.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Κέντρου είχε αποσωληνωθεί και στις 27 του προηγούμενου μήνα, όμως η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και διασωληνώθηκε ξανά.

Ο κ. Λεβέντης είναι αιμοδυναμικά σταθερός και υποβάλλεται σε φυσικοθεραπείες, ενώ έχει καλή επικοινωνία.

Σύμφωνα με τον αδελφό του, Κώστα, έχει χάσει 27 κιλά και είναι ιδιαίτερα εξασθενημένος.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Προσφυγικά: Κλιμακώνεται η πολιτική αντιπαράθεση μετά την επιδείνωση της υγείας του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή – Συγκέντρωση σήμερα στο Σύνταγμα
Εκκλήσεις για διάλογο από τον Χάρη Δούκα, παρεμβάσεις από ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντοπούλου και Νέα Αριστερά, απαντήσεις Χαρδαλιά για το σχέδιο της Περιφέρειας
Αριστοτέλης Χαντζής
10
Χατζηδάκης για το Κτηματολόγιο: Από το «συνώνυμο της αποτυχίας» στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης – Το τέλος μιας εκκρεμότητας δεκαετιών
Με την κτηματογράφηση να αγγίζει το 99% της επικράτειας και την ψηφιοποίηση εκατοντάδων εκατομμυρίων σελίδων να βρίσκεται σε εξέλιξη, παρουσιάστηκε ο οδικός χάρτης για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου έως το 2026
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετέχει σε συζήτηση στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το Κτηματολόγιο.