Παρασκευή, 19 Απρ.
17oC Αθήνα

Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ 2021: «Τέλη του 2023 η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης»

Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ 2021: «Τέλη του 2023 η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης»

Και στο Μετρό αναφέρθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την περιήγησή του στη ΔΕΘ 2021. Όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, η βασική γραμμή θα είναι λειτουργική έως το τέλος του 2023.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη ΔΕΘ 2021 ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε και στο περίπτερο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, όπου εκεί τον περίμενε ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Καραμανλής.

«Έχει ταλαιπωρηθεί πολύ η Θεσσαλονίκη, όμως το Μετρό θα παραδοθεί στα τέλη του 2023 και θα ανακουφίσει τους κατοίκους της πόλης», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πρωθυπουργός, ο οποίος αμέσως μετά βρέθηκε στο stand της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου δήλωσε: «Τον ΟΣΕ τον αγαπάμε και τον προσέχουμε».

Προηγήθηκε στάση του Κυριάκου Μητσοτάκη στο stand της ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα, ανέβηκε σε ένα από τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, ενώ στη συνέχεια συνάντησε τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Νίκο Ταχιάο, με τους δύο άνδρες να έχουν συζήτηση σε πολύ καλό κλίμα.

Ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να κάνει μία στάση στο περίπτερο του υπουργείου Παιδείας και στο Ινστιτούτο εκπαιδευτική πολιτικής, όπου τον υποδέχτηκαν η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός, Ζέττα Μακρή (φωτογραφία κάτω).

ΔΕΘ 2021 – Κώστας Καραμανλής: «Δεν αλλάζουμε δεσμεύσεις παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις»

«Παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις δεν αλλάζουμε τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε, να παραδώσουμε το Μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο 2023», τόνισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής.

Click4more: Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ 2021: Τα σχέδια ανάπλασης και η Θεσσαλονίκη αλλάζει όψη

Ο υπουργός, ζήτησε για ακόμη μία φορά, «να αφήσουμε πίσω μας το διχασμό» ενώ επαίνεσε την διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. για την επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων στο σταθμό «Αγία Σοφία», εργασίες που άρχισαν πριν μερικές ημέρες.

Τέλος ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο πακέτο των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων που σύντομα θα δημοπρατηθούν, ύψους 3,3 δισ. ευρώ.

Σε αυτά, στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνεται η σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με το δίκτυο του ΟΣΕ, η νέα χάραξη Θεσσαλονίκη – Τοξότες Ξάνθης και ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης.

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις