Πολιτική

Μητσοτάκης: Οι κόκκινες γραμμές είναι αδιαπραγμάτευτες

Οι προσδοκίες να πετύχουμε μια συμφωνία στην πρώτη απόπειρα ήταν εξαιρετικά περιορισμένες, σημείωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της έκτακτης Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες.

«Είναι χρήσιμο να αποφεύγει κανείς την υπερβολική δραματοποίηση» τόνισε ο πρωθυπουργός εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι ο «χρόνος θα είναι βάλσαμο και θα μας επιτρέψει να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για την επίτευξη μιας συμφωνίας» σε κάποια επόμενη προσπάθεια. «Η ιστορία μας διδάσκει ότι τέτοιες σύνθετες συμφωνίες δεν επιτυγχάνονται κατά κανόνα στην πρώτη προσπάθεια. Αυτή είναι η ιστορία της Ευρώπης. Καταλήγει σε λύσεις οι οποίες μερικές φορές παίρνουν πολύ κόπο, πολύ χρόνο και πολλή προσπάθεια. Οι κόκκινες γραμμές είναι αδιαπραγμάτευτες και δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι δεν θα υποστηριχθούν στις επόμενες συζητήσεις που θα γίνουν για το συνολικό πλαίσιο προϋπολογισμού».

Ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε ότι σαφώς και έχουν τεθεί στόχοι αλλά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα λόγω Brexit. Ωστόσο οι εθνικές προτεραιότητες παραμένουν. «Κάποιοι επέμειναν ότι πρέπει να κάνουμε περισσότερα με λιγότερους πόρους οπότε δεν κατέστη συμφωνία» διευκρίνισε ο πρωθυπουργός.CΣυμφώνησαν ότι… διαφωνούν σε 20 λεπτά για τον προϋπολογισμό του ενός τρισ. ευρώ!

Επεσήμανε στη συνέχεια ότι παραμένουν οι προτεραιότητές μας που αφορούν το ότι είναι ανάγκη να προστατευθεί το εισόδημα των αγροτών μας, να γίνει η μετάβαση στη νέα εποχή με μεθόδους πιο φιλικές στο περιβάλλον, να έχουμε ένα εμπροσθοβαρές ΕΣΠΑ και να υπάρξουν πόροι για να καταστεί δυνατή η δίκαιη μετάβαση στην απολιγνιτοποίηση.

Click4more: Συμφώνησαν ότι… διαφωνούν σε 20 λεπτά για τον προϋπολογισμό του ενός τρισ. ευρώ!

Πρόσθεσε επίσης πως πρέπει να στηριχθούν πολιτικές που αφορούν στη μετανάστευση, τη φύλαξη των συνόρων, τη λειτουργία της Frontex.

Ωστόσο, «δεν μπήκαμε ποτέ σε ουσιαστική συζήτηση» τόνισε ο πρωθυπουργός λόγω των έντονων διαφωνιών. Και πρόσθεσε:

«Είχαμε μία πρώτη απόπειρα επίλυσης αυτού του δύσκολου σταυρόλεξου. Οι χώρες της συνοχής (17 χώρες δηλαδή) κράτησαν μία σταθερή γραμμή διεκδικώντας το αυτονόητο και τις επόμενες εβδομάδες θα διαβουλευθούμε μεταξύ μας και με τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα ώστε την επόμενη φορά που θα βρεθούμε να καταλήξουμε σε μία συμφωνία για μια Ευρώπη που μας αξίζει».

https://www.facebook.com/kyriakosmitsotakis/videos/515053219410486/

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Μητσοτάκης: Δεν θα επιτρέψω η χώρα μου να περάσει κρίση σαν αυτή που μας γονάτισε το 2015 – Μερτς: Έχουμε τεράστιο σεβασμό για την Ελλάδα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο πρώτος ευρωπαίος ηγέτης που επισκέφθηκε την Καγκελαρία μετά την εκλογή Μερτς
Κυριάκος Μητσοτάκης και Φρίντριχ Μερτς 16
Ανανεώθηκε πριν 2 ώρες
Μαρινάκης για την έκθεση Καρώνη για τα Τέμπη: «Σήμερα το αφήγημα της συγκάλυψης σύσσωμης της αντιπολίτευσης κατέρρευσε με κρότο»
«Σήμερα ως προς την πραγματογνωμοσύνη μπαίνει ένα επίσημο με στοιχεία με τεκμηρίωση και επιστημονικά δεδομένα τέλος στην πιο χυδαία προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης»
Ο Παύλος Μαρινάκης 8
Η γκρίνια στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, τα «αγκάθια» στον δρόμο για το συνέδριο και οι «παιδικές αρρώστιες της αριστεράς»
Η εσωκομματική αντιπολίτευση ασκεί κριτική στην ηγεσία του κόμματος, παρά το γεγονός ότι όλοι αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για διαφωνίες. 
Ο Παύλος Πολάκης, ο Σωκράτης Φάμελλος και ο Νίκος Παππάς
Δημοσκόπηση Interview: Στις 15,9 μονάδες η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Στην τέταρτη θέση έπεσε η Πλεύση Ελευθερίας
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση στο ερώτημα «ποιον πολιτικό αρχηγό εμπιστεύεστε περισσότερο για τη διακυβέρνηση της χώρας», ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο «κανένας»
Κάλπη με ψηφοδέλτια στις εκλογές 6
Τι περιλαμβάνει η νέα συμφωνία με την Ιταλία για τα τρένα και ποιες δεσμεύσεις αναλαμβάνει η Ελλάδα – Το παρασκήνιο της υπογραφής της
Στις «ράγες» του ελληνικού σιδηρόδρομου επενδύσεις 360 εκατ. ευρώ από τη Hellenic Train - Μέχρι το 2027 η Ελλάδα θα έχει παραλάβει τα νέα τρένα
Κυριάκος Μητσοτάκης / Τζόρτζια Μελόνι