Πολιτική

Νίκος Ανδρουλάκης: Πέντε προτάσεις για να λειτουργούν με ασφάλεια τα τραίνα στην Ελλάδα

O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, με άρθρο του, στο Βήμα της Κυριακής, διατυπώνει πέντε προτάσεις για να λειτουργούν με ασφάλεια τα τραίνα στην Ελλάδα.

Παράλληλα αποδίδει συγκεκριμένες ευθύνες στην κυβέρνηση της ΝΔ. Όπως επισημαίνει: «Όταν όλα πηγαίνουν καλά, γίνονται “με εντολή Μητσοτάκη”. Όταν όμως υπάρχουν ευθύνες, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την “άγνοια” περιφρονώντας τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού».

Ο Νίκος Ανδρουλάκης προτείνει συγκεκριμένα για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων:

  • Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή, 
  • Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας και ηγεσία υψηλού συμβολισμού και ευρύτατης αποδοχής.
  • Η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ.
  • Η αξιολόγηση και η αξιοκρατία στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ πρέπει να είναι προτεραιότητα. Η επιλογή των διοικήσεων θα πρέπει να γίνεται με ανοιχτό διαγωνισμό, με μια αδιάβλητη και ακομμάτιστη διαδικασία.
  • Να προχωρήσουμε στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ σημειώνει ότι το δυστύχημα στα Τέμπη αποκάλυψε τον συντονισμό όλων των παθογενειών της λειτουργίας του κράτους αλλά και τον αμετανόητο τρόπο άσκησης εξουσίας των κυβερνώντων και πώς με τον πιο δραματικό και βίαιο τρόπο τραβήχτηκε η κουρτίνα αποκαλύπτοντας τη γύμνια του «επιτελικού κράτους».

Κατηγορεί τον Πρωθυπουργό πως μετά τον Αλέξη Τσίπρα διαχειρίστηκε το κράτος ως προσωπικό λάφυρο και όχι ως μοχλό ανατροπών υπέρ του γενικού συμφέροντος των πολιτών και το παρέδωσε σε ένα κλειστό σύστημα ημετέρων και το χρησιμοποίησε ως εφαλτήριο της επικυριαρχίας τους.

Τονίζει ότι «οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών στον σιδηρόδρομο, ένα πεδίο στο οποίο απέτυχαν τόσο η ιδιωτική Hellenic Train, όσο και οι δημόσιοι ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Έξι χρόνια μετά, η πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane, έχει αποτύχει».

Επικρίνει τον Αλέξη Τσίπρα που μολονότι χαρακτήριζε ξεπούλημα το αρχικό αντίτιμο των 300 εκατ. ευρώ, την ιδιωτικοποίησε με μόλις 45 εκατ. ευρώ προικοδοτώντας την παράλληλα με 250 εκατ. για τις άγονες γραμμές ενώ ο Κώστας Καραμανλής έκανε ακόμη πιο ευνοϊκούς τους όρους για την ιταλική εταιρεία.

 «Είναι εθνική ανάγκη και συμφέρον μας να εκσυγχρονίσουμε και να αναβαθμίσουμε τον σιδηρόδρομο απέναντι στα όποια συμφέροντα μέχρι τώρα τον κρατούσαν δέσμιο παλαιοκομματικών συμπεριφορών… Έχουμε χρέος να οικοδομήσουμε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, να τολμήσουμε βαθιές τομές, να λάβουμε αποφάσεις με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον» καταλήγει ο κ. Ανδρουλάκης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Δούκας κατά Ανδρουλάκη για «αποκλεισμούς στελεχών» εν όψει του συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ – «Άνοιγμα» σε Τσίπρα
Ο δήμαρχος Αθηναίων υποστήριξε ακόμη ότι το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη πρέπει να παραμείνει ανοιχτό και να μη σβηστούν τα ονόματα των νεκρών των Τεμπών έως ότου αποδοθεί δικαιοσύνη
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης και ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας
4
Μητσοτάκης στη Βουλή για τα εθνικά θέματα: «Οι χειρισμοί δεν ασκούνται σε καφενεία και πάνελ – Η πατρίδα στέκεται πλέον όρθια»
Ο πρωθυπουργός πρόβαλε τα πεπραγμένα της εξωτερικής πολιτικής την τελευταία εξαετία, και ανέδειξε την ισχυροποίηση της Ελλάδας στα διεθνή συμμαχικά forα, για να αποκρούσει τα πυρά της αντιπολίτευσης
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης στο βήμα της Βουλής στη συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών για τα εθνικά θέματα
19
Κυριάκος Μητσοτάκης για μειωμένο κόστος πετρελαίου θέρμανσης: «Είναι μία μικρή νίκη στη μάχη κατά της ακρίβειας»
«Η κυβέρνηση δίνει 200.000 ευρώ τον χρόνο επίδομα θέρμανσης για να στηρίξει όσους έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση πετρελαίου, και που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη κρατικής ενίσχυσης» λέει ο πρωθυπουργός
Κυριάκος Μητσοτάκης
1
Μητσοτάκης σε Ανδρουλάκη: Θα πιάνατε τον Τραμπ από το πέτο και θα του λέγατε «go back» – Κάνω ισχυρή την Ελλάδα, όχι ρεντίκολο της Ευρώπης
«Η ειρήνη που πετύχαμε, μπορεί ο τρόπος του κυρίου Τραμπ να ξενίζει αλλά είναι ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ και είναι στρατηγικός ετέρος της πατρίδας μας» ξεκαθαρίζει ο πρωθυπουργός
Κυριάκος Μητσοτάκης
28
Έντονο φραστικό επεισόδιο Βελόπουλου – Καιρίδη στη Βουλή: «Ρε καημένο παιδί, υπουργός δεν θα γίνεις ξανά»
«Τα λεφτά είναι φορολογημένα στην Ελλάδα είναι της συζύγου μου που μένει εκεί χρόνια εγώ δεν ανακατεύομαι στα οικογενειακά σου. Μη το συνεχίζεις. Εσύ που έλεγες ότι οι Πόντιοι είναι Τούρκοι, δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς»
Ο Κυριάκος Βελόπουλος 5
Ο Κώστας Τσιάρας διαψεύδει ότι υπέβαλλε την παραίτησή του – «Δεν λιγοψύχησα ποτέ στις μεγάλες μεταρρυθμίσεις»
«Η αξιοπιστία αυτών των σεναρίων που διακινούνται χαρακτηρίζουν αποκλειστικά τους εμπνευστές τους και όσους πρόθυμα τα υπηρετούν», τονίζει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης
Κώστας Τσιάρας 37